Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 565 ggr
Yataz
0

OT God morgon Onsdag 2/9

Veckan går också fort märker jag, redan onsdag!

Igår var det fint väder i alla fall och jag gav mig ut med barnen påen busstur till Ikano-huset och köpte lite kattmat och annat.
William hade ju varit på dagis och var så uppspelt och glad. Han börjar komma i trotsålder mer och mer märker man så idag var det en prövning att åka iväg med dom ensamma och handla. Men det gick bra trots gnäll och blickar..haha

Hoppas det blir fint väder idag också så vi kan ta en skogspromenad. Då ska jag knäppa lite bilder också. Ska väl komma en och annan regnskur under dagen men hoppas inte på det..

Har fortfarande massor att göra så man kanske ska hoppas på regn ändå så jag tvingas ta tag i saker och ting Flört

Ha en underbar dag!

Kram

Yataz

Addiction
0

Tiden går ganska fort :) Själv är jag väldigt sjuk och oroar mig såklart för svininfluensa. Får inte lämna lägenheten men får inte komma till någon vårdcentral heller, måste uppenbarligen drabbas av andnöd innan :s

Halsen har blivit värre under natten så jag ska nog försöka sova idag jag ;) om hostan vill lägga sig. Trist sånt här är!

Annars väntas här hallontuttar som jag spanar efter varje sekund som Tyra rullar runt i min famn, vilken gosig katt!

Hoppas ni andra håller er friska och glada! =D

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Elvans
0

Jag sitter här och äter frukost innan det bär av till skolan.. Idag ska vi i min grupp skriva en presentation på ca 1½ timme med diskussionsfrågor..

Min dotter har haft och har fortfarande ont i halsen och är förkyld men hon går till skolan.. Vad jag har förstått så måste man ha hög feber för att det ska kunna vara svininfluensan. Här får man inte heller mycket hjälp kan jag lova. Hon fick igår en flaska med spritgel av min särbo som hon kan ha i skolan.

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

Yataz
0

#1 Usch aldrig roligt att vara sjuk. Men det verkar som om de flesta är småförkylda nu. Inte så lustigt med tanke på att många haft semester och kommit tillbaka till arbete och skolor.

Både jag och min man har lite ont i halsen och så. Men jag hoppas det stannar där och inte blir värre. Och hoppas inte barnen blir sjuka heller.

Krya på dig och lycka till med kullen!

#2 Som jag skrev i gårdagens tråd, krama om henne från mig och hoppas hon snart känner sig bättre! Kyss

Yataz

Elvans
0

Hon skickar tillbaka en kram. Hon blev jätte glad :-)

Nu tillbaka till skoljobbet  *suck* är inte alls laddad just nu men det måste göras  :-(

//Lotta

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com