Minns ni??
När jag ändå sitter här och uppdaterar min hemsa, så kan jag ju presentera Intensive Kullen, som nu har blivit 10 veckor..
Först ut är Iris… hon som var så liten (57 gram)när hon föddes..
Idag väger hon 1100 gram, och är alltså fortfarande liten, men ack så söt och go hon är.. Hon ska flytta till Nybro till ett ungt par där, som har en Ragdoll sen innan.
Endast till sällskap, ev utställning om dom vill.
som nummer två får jag lov att presentera Ines…
min lilla debatt-katt..
hon föddes med ett navelbråck, som idag är helt bra, men självklart ska hon säljas som myspropp till Halmstad…
Hon "flyger" dit i mitten av september.. skoja… (öronen..)
Hon har också en feltecknad haka och för litet V
Jag ska lägga in en bild på mormor engla här under sen också så får ni se hur ganska exakt den felteckningen har ärvts ner på både Ines och Irja som kommer sen….
men här har vi då Ines 10 v hon är en chokladfärgad bicolor
Det blev visst dubbla trådar…vilken vill du köra på? 
Yataz
Som nummer tre i kullen, may I present… Irja, som också fått ett för litet V. Hon har dessutom väldigt dålig ögonfärg.. men annars ganska bra karvad, men…
Hon ska flytta till Gränna och bo ihop med en skogis… och en flicka som heter cassie… sällskap alltså..
hon är en lila bicolor, precis som Engla

?? Plockade ni bort mitt beröm??
Vart tog mitt inlägg vägen? Kom det aldrig med? Oavsett vilket så är de jättesöta Unni! Tycker också att det är en extra bonus att det är så hög kvalitet på dina bilder vilket gör det extra kul att titta på dem!! 
Ja det var allt från denna kull denna gång…
hej då…

Ilse var verkligen söt… dom andra med så klart..

OM vi minns?? Klart vi gör. Den här kullen ,med Ines i spetsen ,går väl till historien?
Hoppas att alla sötnosarna får bli prinsar och prinsessor i sina nya hem. Jag önskar dem alla lycka till! 
Åsa

Klart man minns alla dina söta kissungar!
Kram

Åå så stora och fina dom har blivit :)! Älskar Isak och Isle
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

haha, du är rolig du Unni…reseverad av uppfödare , dock ej betald…var det en liten pik eller
eller en liten vink om någon skulle vara sugen som har den STORA plånboken med sig:)
Ilse har varit min favorit från början , det vet du Unni och jag har försökt övertala dig att behålla henne, men icke..
stopp och belägg, ska Iris flytta till Nybro??? det är ju mitt revir, vad gör du på min mark, fy på dig
Kattungar väntas hos GunBertus
#9 Det blev dubbla trådar och du hade skrivit i den andra tråden som jag tog bort.
Så oförskämt av mig Unni. De är naturligtvis helt underbara!
Ilse är min favorit! 
Yataz
#18 Nu är Ilse tingad och klar så du kan glömma henne nu Ulla…
Nybro har jag ju sålt två katter till innan vet du väl.Billi Bii och Billa Bong i Cirruskullen, flyttade ju dit, men sen fick ju tillemoras Dendrium ta vid när tyvärr Billi Bii blev sjuk. RIP
Men nu ska alltså Iris också dit, så det så… Hela sverige är mitt.. eller allas menar jag… *fniss*
I dag blev jag uppringd av en dagstidning som ville göra ett reportage om Ines och mig, för det har tydligen varit många som inte fått tag i veterinär den aktuella dagen…
Så de ville väl klanka på veterinärerna här,
Men jag vägrade faktiskt… För min del är det utagerat och jag tar mitt straff vad det nu blir.
Och dessutom har jag redan fått så mycket uppståndelse ikring detta så jag klarar mig ett tag..
Huvudsaken är att Ines mår bra och att alla fattat att man INTE FÅR GÖRA SOM JAG!!! Utan slå ihjäl kattungen mot en cementvägg istället, för det är lagligt och humanaste sättet att avliva dom på. Om man inte får tag i veterinär förståss…

Följ ditt hjärta som du brukar Unni:)
du behöver ju inte skriva ut allt du gör, det vet du väl att i kattvärlden är det mycket hemlisssssssssar
Kattungar väntas hos GunBertus
*suck*