Nappa kattungar?
Är det möjligt att ta kattungarna när de är ca 3 dagar gammla och nappa dem själv, eller är det hopplöst?
Jo det är klart att det går - men det är ett dygnetrunt jobb och de ska ha mat varannan timme, även tvättas (kisas/bajsas) och pysslas om. Kräver fulltidsengagemang under lång tid!
Finns det ingen här ute som har en hona som fått få ungar och kanske kan agera som amma…?
Hoppas det löser sig för dig - varför behöver du nappa dem?
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
#1 Han som äger kattmamman skall döda ungarna för att han inte orkar med dem. Men jag tror att det kanske har löst sig, hoppas det. :c

---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
men jösses, vilken skitstövel!!
och DET ska minsann vara helt ok?!
Hur har det gått? Skulle lätt sätta mig i bilen och åka upp och hämta både mamman och ungarna.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#4 Nej det är inte alls ok, jag tycker det är hemskt vilken låg status katter har i folks ögon. Jag skulle _ALDRIG_ kunna skada ett djur. :c
#5 Kattungarna kunde bo hos honom till de är 12 veckor gamla, sedan kunde jag ta dem och omplacera dem. Problemet är bara att han bor i Skellefteå och jag bor i Luleå. :/
#6 ja men herregud! Vad är han för en?? låter inte som en djurvän i mina öron!
Åk och hämta dem - vem vet hur han behandlar kattungarna om han har det tankesätt han verkar ha…
"orkar med dem??" hm… usch… nej hämta dem så de får en bra uppväxt.. är min åsikt.
Hoppas det går bra!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
#6. Skönt att de fick leva och stanna kvar hos sin mamma till de blir 12 veckor i alla fall.
Hoppas verkligen han kastrerar honan sedan.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#8 Ja, det var jättebra. Jag hoppas också att han kastrerar honan sen.