Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 722 ggr
elyse
0

Tycker om mattes/husses kläder?

Dras alla katter till mattes/husses kläder och andra ägodelar? Just nu ligger Mao här och gosar med min handväska. Ska vi bort hela dagen brukar vi lämna en tröja eller ett par byxor framme och dessa är alldeles vita när vi kommer hem, för då har katterna legat och gosat med dem.

Christelle
0

Haha detta känner jag igen ;). Varje gång min kille kommer hem på lunch tar han av sig arbetsbyxorna och lägger dom på hall golvet. Då skyndar katterna sig dit för att sova i dom mysig och svettiga arbetsbyxorna Flört. Sen om vi tvättat så har vi inte plats för torkställningen i den lilla tvättstugan så den får stå i köket och då river dom gång på gång ner kläderna för att sova på dom Tungan ute

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Sprattelkattens
0

Min huskatt Alfons är ibland hemma hos mina föräldrar och hälsar på och då älskar han att ligga och sova bland min pappas underkläder. Skäms En gång när jag kom dit fick jag flytta på Alfons för han hade försökt att nafsa pappa i handen när han skulle ta nya kläder. Skäms

-------------------------------------------------------------

Whiskykullen är här!

www.sprattelkattens.se

elyse
0

#2 Haha! Ja, vi tänder ju på olika saker… ^^

Natal88
0

Hehehe, det är deffinitivt saker jag också känner igen..

När jag är hemma och kanske ska in i min garderob för att testa något (då man inte alltid vet vad man ska ha på sig) så händer det ofta att nån eller båda mina katter har hoppat in i garderoben och lagt sig i någon av hyllplanen, som tur är så brukar dom ligga i den korgen som antingen är utdragen eller den översta, men det har hänt att dom lyckats smita in i en annan och då hittar man dom efter ett tag och kläderna, ja dom har ju blivit lite vitare då.. men det är inget man inte kan ta bort med en roller (tack å lov att det finns!)

=) men kläder och mattor och tyg i allmänhet är både väldigt roligt att leka med och väldigt mysigt att lägga sig bland… Tungan ute

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri