OT God morgon Tisdag 8/9
God morgon på er allesammans! 
Jag har knappt tid att skriva mina små god morgon trådar längre.
Här är det full fart vill jag lova. Allt på en gång, som vanligt, när det gäller mig. Och min dator är helt ***
Blir vansinnig då jag är i stort behov av den. Tvingades nu byta dator och måste lägga in alla program på nytt igen. Och eftersom jag inte är något datasnille så måste jag tjata på mannen min tills han får tid att göra det. Förhoppningsvis blir allt klart imorgon så jag kan fortsätta. *suck*
Har varit på utställning i Eskilstuna i helgen och det var jättetrevligt och jag känner mig nöjd
Har också varit förkyld, men det gick över lika snabbt som det kom och tacksam för det är jag. Jag har inte tid att vara sjuk nu *fniss*
Nä, nu ska jag slänga mig i säng. Om cirka 4 timmar ska jag upp med William och få iväg honom till dagis och sedan är det en ny dag som rullar på. Hoppas jag ska få lite gjort också. Känns mest som om man virrar omkring och inte vet vad man ska ta tag i först *suck*
Stora kramen till er alla goa människor där ute!
Yataz
Sitter här och äter frukost och ska åka till skolan senare. Har en föreläsning i dag om barns lek… Det är ganska intressant.
Ska efter det åka hem och läsa 1½ bok tills på torsdag, de också om barns lek i olika situationer.
Mina bebiskillar växer så det knakar, det finns en bild på dem på min hemsida www.elvansragdoll.se
//Lotta

God förmiddag allesammans!
Har drygt en hel semestervecka framför mig nu, det är sååå skönt!
Börjar inte jobba igen förän den 17 sept.

Ska passa på att fota lite raggisbebisar och lägga ut på hemsidan idag.
Dom är ju iofs bara 12 dagar men det kan vara kul att ha lite bilder på dom för att se utvecklingen.
Sen ska jag sitta lite med bokföringen, ett tråkigt måste men skönt då det är färdigt.

Några perserkattungar ska oxå i badet idag då det inte blev gjort i helgen då jag var på MSK:s utställning.
Men jag ska börja med att gå ett varv med dammsugaren och moppen,det känns alltid lite skönare då allt sånt är gjort kan man sitta ner med gott samvete sen.
Ha en fortsatt trevlig tisdag allesammans!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

hej..
dagen rullar på gick på mitt 24h pass kl 8 i morse, känns lite små segt men ett onödigt ont :/
har just vart i väg på lunch rast och ätit en otroligt god lunch med vänner.. :)
Nu ska ja passa på att vila lite efter maten innan de blir dax att åter gå till jobb bestyren igen..
äntligen börjar man bli helt återställd efter en mindre rolig förkylning/influensa :(
ha en fortsatt trevlig dag!!