OT God morgon Torsdag 10/9
Jaha, så var det redan Torsdag…det var ju igår vi var på utställning känns det som…men det har snart gått en vecka..jisses..jag hänger verkligen inte med..
Och jag är uppe sent som vanligt men tänkte jag skulle krypa till kojs nu. Jag har fått massor gjort ikväll då datorn fungerar igen, skönt!
Jag har uppdaterat lite resultat på SRC's sida och lagt upp lite snygga gräddbakelser. Kika gärna in!
Jag saknar dock resultat från Borås. Kanske Unni tog dom, eller någon annan? Skulle vara super om det skickade till mig 
Nähe om jag skulle ta och försöka slå igen ögonen nu och få lite sömn innan det är dags att gå upp med William för att gå till dagis då..
Hoppas ni får en underbar dag!
Kram
Yataz
Jag ska läsa ifatt det jag inte hunnit, sedan börjar jag skolan kl 13 - 17 idag *blä*
Särbo kör mim dotter till dansen idag (hon dansar Street Dance sedan 3 år tillbaka) så jag slipper stressa efter skolan… :-)
Nu sätta fart på barnen så hon hinner äta frukost innan skolan..
//Lotta

god morgon…
har jobbat natt och faktiskt inte kommit till ro att sova och nu hinns det inte med.. var ute på en lång skön promenad med hundarna, på vägen träffa vi på ett 10 tal mattar och hussar som vi slog följe med, en av dom trevligare bittarna med att ha hund man går sällan själv.
Nu ska ja faktiskt åka och göra min melker till en tatto, är lite nervös men de ska man kanske vara?
sen blire till att packa flytt lådor.
ha en fin dag i solen!

Morrn
Sitter faktist på jobbet nu och tar det väl lagomt lungt, har snart rast iallafall :)
Vaknade 05 av kissen min som ville ha upp mig, men det ville inte jag.. :/ Kunde dock inte somna om så jag låg vaken tills väckaren ringde 06:25. Drygt, man vill ju ha all sömn man kan få på morron..
Skönt också med fint väder som nån annan nämnde, dock kallt ute.. och inne.. brr!
Godmorning!
Här sitter jag nyduschad och väntar på att maken ska ringa från utlandet, han for igår och kommer inte hem förrän den 26/9.
Innan duschen umgicks jag med min kära Snabeldrake, han är en av mina bästa vänner märket är Philips och vinröd, snygg som bara den.
Annars blir det att besöka matvaruhuset och införskaffa nått ätbart och till djuraffären och köpa lite ätbart till mina kissar och kanin.
Ha en supertrevlig dag allihop!
Sköt om er och de dina!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Jaha, så sitter man här igen då, men bara för en stund. Har massor som ska hinnas med idag i vanlig ordning. Har datorn påslagen och tittar in lite då och då vad som händer här.
Kom väl i säng vid 04.30 någonting och då bestämde sig Sandro minsann för att han ville vakna och jäklas med mamma lite bara för att hon suttit uppe 
Så jag har väl knappt fått en timmes sömn inatt. Och jag hinner inte vila något på dagen heller så vi får se hur detta går…
Jag tar väl död på mig själv en dag som jag håller på *asg*
Skämt och sido, som jag brukar säga så är livet för kort för att sovas bort.
Men å andra sidan är livet för kort för att sitta framför en dator också kanske 
Märks det att jag inte sovit något månne? Så som jag svamlar..hehe
#1 Plugga, plugga, plugga!! Jag hejjar på dig vet du! 
#2 Jaså du får inte heller så mycket sömn…spännande med tatuering. Den får du allt lov att visa upp här sen också 
#3 Visst är det gulligt när de väcker en sådär när man skulle kunna sova någon timma till. Och det är ju precis lagom att bli väckt så också, så man inte ens hinner somna om förrän det är dags att gå upp 
Men skönt med fint väder som sagt 
Yataz
#4 Aha så du är gräsänka nu…men han är ju snart hemma igen…tiden går snabbt ska du se.
Hmm…snabeldrake? Menar du dammsugaren tro?
Det lät lite kul med att gubben åkt bort och att du umgåtts med din snabeldrake…hahaha…

Yataz
Ja tiden går fort, men oj så undanplockat det är nu när inte Lasse är hemma och plockar fram massor av prylar, för det är han en mästare på att göra.
Du gissade rätt på Snabeldraken….
Vi ses kanske nästa helg? eller?
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
#7 Självklart gör vi det 
Yataz

#5 så fort ja får en bild så ska ja vissa den, är så nöjd… :)