Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 600 ggr
harley
0

Magen växer!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Magen växer som bara den på min lilla goa Miss Li! Nu är det BARA 3 veckor kvar!!! Det blir ju hennes 1:a kull, så spännande! Det är Ulla på Gunbertu´s gosse Raphael som är den blivande fadern!

Håller tummarna att allt går bra!

Addiction
0

Wheee! Vad roligt!

men när det bara är tre veckor kvar vill vi ju se MAG-bilder! Show us that big belly :D

Gulla med henne lite från mig! Hur är hon i temperamentet, någon dräktighets-moodyness? ^Skrattande

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Natal88
0

Oj vad spännande!!!!! och kul! håller tummarna för att de ska gå bra! Skrattande

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

Tillemoras
0

Klart att vi håller tummarna!!!Skrattande

harley
0

#1  Hej och tack för inlägget! Hon är helt underbar i temperamentet! En väldigt snäll och pigg tjej!Skrattande

Vill gosa ofta och är mattes lilla gosefia!Kyss

Jag ska försöka ta lite MAGKORT i helgen!!!Glad

Norrtassens
0

Vad kul Monica…tänk om endast ett par veckor har du kisseungar igen Skrattande

Det skulle vara jättekul att få se lite magbilder på sötnosen Flört

En nybadad och nyfönad Zack (ska på utställning på söndag) hälsar till syrran (och mamma, som ju oxå är dräktig), och önskar lycka till med både förlossning och kattungar Skrattande

Vi håller alla tummar och tassar här hemma och hoppas att allt ska gå bra Skrattande

Kramizzar, Annica och Zack

harley
0

#5  Hej Annika! Tack för dina ord, de värmer! Ja det ska bli kul med lite bebbar nu, det är ju drygt 1 år sedan nu som de små ulltussarna föddes!Glad

Lycka till i helgen nu med Zack! Vi håller tummarna att det går kanon! Har du lite nya 1 årskort på honom?

Kram från Gammelmatte!!!Kyss

Norrtassens
0

#6 Tack för lyckönskningarna, Zack behöver ett CAC till så blir han champion, så jag hoppas…hoppas att han får sin titel på söndag Skrattande

Håll tummarna ordentligt Flört

Jag har så dåligt samvete, har inte tagit mej tid att ta nya foton på Zack. Men jag ska ta mej i kragen…snart…Skrattande

Många kramizzar, Annica och Zack

[per50]
0

Jag håller både tummar och tårSkrattande