Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 493 ggr
Yataz
0

OT God morgon Lördag 12/9

God morgon på er alla!

Jag vill önska er alla en trevlig helg!
Och för er som ska iväg på utställning håller jag tummarna lite extra för. Hoppas vi får höra massor med resultat-skvaller sen och kanske även några bilder Glad

Idag var det menat att jag skulle åka till en av mina kära fodervärdar och bada katt inför SW, men jag tror nog att vi skjuter på det till på söndag. Vi har ju någon cirkus-grej här i stan i helgen med lite karuseller och ponnyridning. Det är ju kul för barnen. Och idag ska det bli fint väder så det är nog lika bra att passa på att ta det denna dag. Det sägs att det ska bli regn på söndag och då är det ju inte lika skoj…men då är det ju desto lämpligare med en innedag för kattbadning Flört
Vi får se om det passar fodervärden också…Oskyldig

Kramar

Yataz

Lottis-Gottis
0

Godmorgon Martina och alla andra!

I helgen är jag ledig, skönt. Har inte något inplanerat ännu, merrän att jag ska umgås med snabeldraken en stund.

Sonen sussar i sin säng och kissarna äter sitt morgonmål. Konstigt att när man är ledig kan man inte sova, kl 6 så kom Tilly in till mig och spann högt med sin fjäderleksak i högsta hugg och ville promt leka, hon gav sig inte förrän matte gick upp och då gick lill-tösen och la sig och sova.

Idag ser det ut som att bli vackert väder, gutt som bara den.

Kanske man ska ut i trädgården och hålla på med lite ogräsrensning och gräsklippning.

Nu ska jag ta mig ännu en kopp kaffe, vilken i ordningen har jag glömt, men gott är det i alla fall.

Ha en underbar weekend alla och glöm inte att ta hand om era nära och kära!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

David
0

Jag blev blåst av en hantverkare som aldrig dök upp, men som skulle komma i ottan i morgon.

Men annars har dagen varit en väldigt bra dag. Några få här vet varför. Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...