Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 838 ggr
Yataz
0

OT God morgon Onsdag 16/9

God morgon på er allihopa!

För mig har det varit ännu en sömnlös natt…jag kan bara inte somna Skrikandes Verkar ha kommit in i någon dålig ovana som är svår att vända tillbaks.

Idag är jag fullt sysselsatt här hemma…har massor som måste göras i vanlig ordning. Men jag tittar väl in här lite då och då i någon paus Flört

Ni som ska till SW har ni förberett er något?
Jag ser fram emot helgen massor!! Ska bli så kul och trevligt att titta på massor med vackra katter och prata med en massa goa kattvänner!!

Kram

Yataz

Elvans
0

Jag ska till SW och jag har inte ens öppnat resväskan och kollat så allt är ok där i  *suck*. Måste nog kanske göra det idag så jag hinner tvätta om det skulle behövas. Måste kolla efter bekräftelsen också.. Packa stamtavlan också… Får inte glömma det…

Katterna är badade en gång i alla fall och andra gången blir i morgon när Martina besöker mig igen  :-)

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Fyrpihls
0

Jag ska också till SW, men har bara badat hunden! än…Skrattande

men jag har legat lite krasslig,

IDAG MÅSTE jag bada Fannie i allafall, för det blir ju bäst om det går några dagar…

Rico tar jag i morrn eller nåt….

Utställningsväskan är heller inte halvfärdig….

Igår satt jag på vårdcentralen hela dagen… för att få göra ett EKG.

Det tog tid…. Ha en fin dag… Här skiner solen idag, men det är lite höstkyligt…

Lottis-Gottis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är en underbar dag med solsken.Glad Skulle behöva tvätta mina fönster ser jag, men det får vänta.

Idag blir det en lugn dag, med lite införskaffning av mat till  familjen och till gammelkatterna. Lite tvätt blir det oxå om jag inte har helt fel, tvättkorgen fylls på hela tiden och tycks aldrig ta slut.

Tilly ligger i mitt knä nu och spinner och är gosig, de andra kissarna ligger nere i källaren och sussar.

#1 Ska du vara i Nypan både lö och sö? Ska ringa till Helena och höra efter om och när vi kan ses.

Krya på dig, nått allvarligt eller?

Nu ska ta mig en stor kopp kaffe och ringa mamsen och prata bort en stund.

Ha en underbar dag allihop!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss