Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 753 ggr
ElHeMas
0

Kritik på Flake

Vad tycker ni om denna kille 6 nästan 7v tänker nu mest på typen för han är ju hyfsat tokigt tecknad men ack så söt med sin felteckning.

Vi har ursöta bebisar !!!!

kitcat
0

Bra foton till att börja med! Tycker han ser jättefin ut, bra helhet.

Fin profil med bra höjd på pannan. Lite svag haka dock. Bra bredd på huvud och kinder. Fint och brett mellan öronen. Lite stora ögon men jag tycker mig se att det är fin form på dem, inte klotrunda och jag tror han växer i dem. Han ser också ut att vara ganska lång i kroppen och svansen?

Så synd att han är feltecknad, men de kan ju nästan vara de sötaste - om man bara ska ha dem till sällskap alltså Glad

kitcat
0

Jag ändrar mig om hakan - den ser faktiskt bra ut nu när jag tittar igen. Fast inte på sista bilden dock, blir inte klok på varför…

Fyrpihls
0

Jag tycker han ser jättefin ut i helhet… profilen bra, en bra panna, men kanske aningens för stora öron, fast de ska ju vara lite stora men… lite för stora tycker jag. Dock älskar jag ögonen, jag tror han kommer få ett öppet vackert uttryck.
rundat fint nosparti och aningens svag haka, förutom på den 8e bilden uppifrån, men det kanske är så att den kunde varit lite djupare…

Men i det stora hela, en helt ok kille tycker jag. Kyss

ElHeMas
0

Vad tror ni är han så pass bra i typen så att jag skall spara honom trots felteckningen? Jag har varit sugen på honom sedan han föddes då hade han riktig höjd på pannan, sen är det allt det andra, han ÄR verkligen trasdocka och helt orädd. Visst är det synd att inte kunna ställa ut honom men det är ju inte allt typen är ju viktig att arbeta med.

Vi har ursöta bebisar !!!!