Jag har fått "lön" idag och jag har även betalt alla mina räkningar så nu finns inte "lönen" kvar längre :-).. Nja lite finns det kvar :-)
Är på VFU (VerksamhetsFörlagd Utbildning) sista dagen idag lite tråkigt men så är det. Är denna gången på en förskola vilket är mycket olikt årskurs 4 - 6 som jag varit i innan :-). På den avdelningen jag är på finns barn i åldrarna 1 - 5. De pratar teckenspråket så nu får jag lära mig massa ord på det språket :-).
Får se vad som händer i helgen, att de hämtar Halo är klart och att min dotter åker till sin mormor är också klart :-). En helg alldelens ensam med mina böcker, vad skoj *jippi*
//Lotta
Här blir det en vanlig pluggdag… läser till förskollärare på distans (på äldre dar
Så idag skall de läsas om växter, atomer, molekyler och fixa lite i min digitala portfolio. Har växttenta nästa vecka i skogen ;-)
Annars blir det nog en skön dag… barnen skall få komma hem tidigare från skolan idag (3:an och 6-årsverksamhet)… vi tar lite tidig fredag. Sen ska det bli lite gó middag med ett glas vin till…. och bara slappa!!! 
#1: Vad spännande att du också läser till lärare… vilken lärare tänkte du bli?
Jag ska på VFU om en vecka… då blir det förskoleklass, spännade har annars alltid varit inom förskolan. Jag läser på distans med ändå i min hemstad… så det blir nära och bra då vi har "inneveckor" på campus 
Ha en trevlig helg!!

Här pluggas det på förmiddagen och sen jobbar jag fredag, lördag och söndag.
Sen har jag en tuff vecka framför mig med skola varje dag + bad av 4 katter inför utställningen i Skåne nästa helg..
Vila får man göra i graven
Kattungar väntas hos GunBertus

Själv har jag åkt på någon rackarns förkylning
Haft gööööör ont i huvudet nu några dagar, men ska försöka ta mig i kragen och fota ALLA 12 kattungar idag. Tyvärr är det mulet och regn här i Umeå och det betyder ju som alla vet = dåligt ljus…. så önska mig lycka till
Resultatet återstår att se vad det blir, men kommer vilket fall på hemsan sedan
Jag sitter på Arlanda hela dagen. Skickade i väg Jax till Österike i morse och tänk att det ska vara så hjärtslitande varje gång man ska skiljas från de små. Eftersom planet hem går först kl 16 har jag bänkat mig för att rätta tentor :). Bra att ni pluggar hårt då blir tentarättaren på bra humör ;) :)
I kväll ska vi bara goa med varandra…och så är det ju IDOL!! :D
Ha en skön dag alla och krya på dig Nina!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

God middag från Sandviken!
Här skiner solen från en blå himmel och det är klar och skön luft ute.
Har suttit med bokföring och fakturor hela förmiddagen och nu skriker magen på lite mat!
På em ska jag packa utställningsväskan och bada 3 katter,jag ska till DÄK imorgon.
Är det nån mer härifrån som kommer?
Ska försöka att vara färdig med allt innan IDOL börjar, för det missar man ju aldrig 
#1,2,3 Vad duktiga ni är som pluggar,lycka till!
#4 Krya på dig,aldrig kul med förkylning.
#5 Hoppas att resan går bra för ditt lilla troll!
Ha en fortsatt trevlig fredag allesammans!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
# 6 Hahaha bilden, sååå rolig!! Är den nån stjärna i IDOL eller? ;)
Lycka till på utställningen! :D
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

hahahahaha,
nääää, så där ser jag ut då jag är glad!
Tack för lyckönskningen till imorgon!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jag ska bli lärare i årskurs 1 - 6.. Sv och Ma inlärning och So
Jag läste först mot 6 - 9 men bytte ner mig förra året då jag läste Grundläggande Färdigheter i 1 år. Förskola har jag bara för att kunna ta extra jobb om jag inte skulle få jobb efter utbildningen då jag inte blir förskolelärare med bara 5 VFU dagar i dessa 2 kurser jag läser nu. Kursen jag läser nu heter Lek och Lärande i Förskolan
//Lotta
#4. Hoppas verkligen du kryar på dig! Låter långt ifrån skoj… Huvudvärk tycker jag vi kan utrota… Svårt att fota i mörker? Så du säger. Du kan få låna min nya kamera om du samtidigt lär mig hur den fungerar…
#5. Vad har du för kass biljettbokare?
. Visst är Arlanda skoj, men inte riktigt SÅ skoj. Hoppas du fick lite ro och kunde sitta ifred och rätta tentor, brukar inte vara så lugnt på Arlanda under fredagar. (terminal 3 är guld annars, det är som att gå ner i någon folktom källare, lite halvläskigt ibland dock)
#6. Lycka till på utställningen! Du får rapportera hur det gick sedan när du kommer hem. Gillar din bild… nästan så jag måste spara ner den på burken här.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
God kväll!
Förmiddagen tillbringade jag på stan och införskaffade mig lite nya kläder
, sedan blev det en tripp till Maxi och handlade mat inför helgen och massor med Singoallarör till min make som kommer hem fråm en utlandsvistelse i 17 dagar
och inte fått i sig sin dagliga ranson att detta begär..hehe…
Lite tv och godismys blir det farmför tv;n ikväll, hoppas sonen gör mig sällskap och sliter sig från sin dator.
Förvånad skulle jag bli om så blev fallet…..
Ha en superskön fredagskväll mina vänner och andra oxå för den delen.
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly