Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 677 ggr
AakresRagpride
0

Stor jente!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

wow, vi har endelig funnet frem baderomsvekten etter flyttingen..fikk helt sjokk! Förvånad

Elektra it is som er 6 måndter er hele 4.9 kg!!

Frykter for at hun kommer til å bli like stor som sin mor…for hun har allerede mage som tyter ut her og der, hihi, så arti! Skäms

AakresRagpride
0

enda et Skrattande

AakresRagpride
0

Dette ble tatt i sommerGlad  Frykter for at det er sommermaten som hun har jamset i seg….da gleder vi oss til julen kommer…Förvånad

Ragstars
0

SkrattandeSå søøøt!

Hva er det du forer med? Kan jeg få oppskriften på det? Flört

englagirl
0

Fantastiskt söt och visst är det härligt med en hona med den vikten.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

AakresRagpride
0

# 3, haha..er nok bare Eukanuba/Iams, men så sitter hun under Williams stol hver gang han får mat..såeh….du ser tegningen, du må tenke i baby-baner …hihihiSkrattande

AakresRagpride
0

# 3, haha..er nok bare Eukanuba/Iams, men så sitter hun under Williams stol hver gang han får mat..såeh….du ser tegningen, du må tenke i baby-baner …hihihiSkrattande

Fyrpihls
0

jeg trur det er Eucanuban fremst faktisk… den er super…

AakresRagpride
0

"7, ja det kan stemme, for vi startet med eukanuba januar 09, og kattene har siden da fått mye bedre pels, og legger på seg noe sinnsykt.. så KAN jo være selve eukanubaen Tungan ute

Ragstars
0

#5: Nei, her går det kun i 4-beinte bebiser, det holder med de to 2-beinte jeg redan harFlört

(Er så glad vi er langt forbi "krok-bøyd i fullt firsprang" perioden etter to poder som løper i hver sin retningSkrattande)

Usj…mine katter spyr/ kräkast av Eukanuba. De liker mye bedre RC/ Hills, men nå er det nok forbytter for en stundFlört

Lekker jente!!