Ge mig för och nackdelar med denna kille
Jag funderar på att eventuellt behålla denna grabben meningen är att han ska gå i avel men även ställas ut en del, vad tror ni funkar han i avel? Utställning?
Kör på nu ALLA!
6v gammal

8v+

Vi har ursöta bebisar !!!!

Jag tror du har en liten stjärna ,,,,i honnom ,,Grattis Milo,,
Kram Elsa
Han ser jättefin ut. Till och med öronen är ju redan på plats!

Jag är långt ifrån att vara en expert (kan knappt standarden), men vilka underbara öron det var på honom!!
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Japp, som sagt… Hit med honom!!
Utställning kan nog funka, men just blåa bicolorer har ju en gryym konkurrens, så kanske Vet kunde varit liiite mer ultimat… men annars… pötisen….
nej ju mer jag tittar ju sämre blir han… sälj honom….. Till MIG!

Ha ha Unni, Säger du så så BEHÅLLER jag defenitivt honom.
Jättefin!! Verkligen!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Nydelig!!!!

…Det eneste jeg skulle ønske på honom var liiite bettre ögonfärg
…men så er jeg en ögonfärgsnörd…
Nä men Unni, nog ska han väl bli norrbottning…?! Han får mer än gärna flytta hem till mig
. Du kan , om du vill, använda han till din avel men här ska han bo…
. Kram
#Unni#!!!! Vad fanken skriver jag?????? Är så mys skrivet och visat från henne så man blir såld juh…..!!!! Menar så klart Marie-Louice C Horn, Sorry !!! Och jag vet att du har bästa hand om bossen!!!!! =) Kram

Förresten Unni så finns det restriktioner på honom han får inte säljas till avel i sverige speciellt inte i Småland
Det är den tokiga hankattsägaren som satt restriktionerna 
Så de så!