Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 06-konstruktiv-kritik
Läst 599 ggr
ElHeMas
0

Ge mig för och nackdelar med denna kille

Jag funderar på att eventuellt behålla denna grabben meningen är att han ska gå i avel men även ställas ut en del, vad tror ni funkar han i avel? Utställning?

Kör på nu ALLA!

6v gammal

8v+

Vi har ursöta bebisar !!!!

louisdolls
0

Jag tror du har en liten stjärna ,,,,i honnom ,,Grattis Milo,,

Kram Elsa

elyse
0

Han ser jättefin ut. Till och med öronen är ju redan på plats!

Trasan08
0

Jag är långt ifrån att vara en expert (kan knappt standarden), men vilka underbara öron det var på honom!!

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Fyrpihls
0

Japp, som sagt… Hit med honom!!

Fyrpihls
0

Utställning kan nog funka, men just blåa bicolorer har ju en gryym konkurrens, så kanske Vet kunde varit liiite mer ultimat… men annars… pötisen….

Fyrpihls
0

nej ju mer jag tittar ju sämre blir han… sälj honom….. Till MIG!Skrattande

ElHeMas
0

Ha ha Unni, Säger du så så BEHÅLLER jag defenitivt honom.Cool

raggorgeous
0

Jättefin!! Verkligen!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Ragstars
0

Nydelig!!!!KyssKyss

…Det eneste jeg skulle ønske på honom var liiite bettre ögonfärgGlad

…men så er jeg en ögonfärgsnörd…Tyst

angelic.old
0

Nä men Unni, nog ska han väl bli norrbottning…?! Han får mer än gärna flytta hem till mig Kyss. Du kan , om du vill,  använda han till din avel men här ska han bo…  Flört. Kram

angelic.old
0
#Unni#!!!! Vad fanken skriver jag??????  Är så mys skrivet och visat från henne så man blir såld juh…..!!!! Menar så klart Marie-Louice C Horn, Sorry !!! Och jag vet att du har bästa hand om bossen!!!!! =) Kram
ElHeMas
0

Förresten Unni så finns det restriktioner på honom han får inte säljas till avel i sverige speciellt inte i Småland Flört Det är den tokiga hankattsägaren som satt restriktionerna Tungan ute

Så de så!