Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 645 ggr
Lottis-Gottis
0

Äntligen Fredag 2/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Nu är en arbetsvecka gjord igen och helgen nalkas.Glad Idag blir det städning av huset och handling, maken ska ut och spela golf som han inte gjort på ett år, tävling oxåRynkar på näsan undrar hur det kommer att gå?

Idag var det frost igen och bilrutor måste skrapas, halt var det oxå på vissa ställen berättade maken när han kom hem efter nattskiftet på kärnkraftverket här i Oskarshamn.

Ett måste som sonen och jag måste göra är att åka och införskaffa skor och jacka, konstigt att han har haft ett par gympaskor i några månader och säger imorse att mamma mina skor är för små och det har de varit hela tiden sen jag började använda dessa….ungar säger jag bara…och då är han 13 år om 10 dagar.Skrikandes

Nu nalkas städningen….pust.

Ha en underbar dag och helg allaGlad

Sköt om er och var rädda om er och de dina!

Annars blir det en lugn helg med mys framför tv:n och lite annat smått och gott Flört. Ska nog bada kissarna oxå hade jag tänkt mig.

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Elvans
0

Ja, här är jag liggande i en dunder förskylning. Har jätte ont i halsen, kan knappt svälja… Hosta på nätterna och kan inte andas som folk  :-(

Även jag måste städa idag så det är bara att skölja ner ett par panodil och börja städa. Kl 14 - 17 har jag tvättstugan så jag får väl skölja ner ett par till panodil tills dess  :-)

//Lotta som är helt slut innan jag ens hunnit börja städa…

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Lottis-Gottis
0

#1 Krya på dig!

Jag har fortfarande sviter från min förkylning sen 3½ vecka Rynkar på näsan Så hoppas din inte blir lika långvarig….

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

DolliDays
0

Vi var oxå o köpte skor igår, till vår 13-åring.. storlek 43!!!!

Jädrans vilka stora fötter alltså Förvånad

ProvinsiaRivers
0

Hahaha!!!Det menar du inte #3!! Min son är oxå 13 år med storlek 43Skrattande.

Krya på er sjuklingar! Känner mig lycklig då jag hittills besparats denna inluensa…peppar,peppar..