Stolt uppfödare - TCC utställning 3/10
Måste bara skriva av mig..
Vad s t o l t man blir som uppfödare då man ser en av sina avkommor på utställning, med hans ägare som pratar så varmt om honom för alla som är framme och kikar på honom.. men blir sååå varm i hjärtat! Känns så bra med de köpare jag fått till dem. De är ju snart 1 år och Shokomonk är ingen liten kille kan jag lova..
Shokomonk tog dessutom sitt första CAC *stolt* med jättefin kritik! Superkul! Och GRATTIS Shokomonks härliga familj!
Var även så kul att träffa alla härliga ragdollmänniskor!! Nu hann man ju prata lite också då jag inte hade katt med mig själv!
Hur gick det för er andra??
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Förstår att du är stolt Carro!!!Grattis till dig och den nya ägaren!!!
Grattis!! Visst är det bästa glädjen när man ser kattungeköparna så nöjda med sina katter!! 
Yataz
:) ja det värmer verkligen i hjärtat! 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Grattis från mig också!!!!
Han är så fin!!!
Apollon fick sin nästsista cert till Supreme Champion så hoppas vi att han får det imon då!!!!
kram
Mili
#4 Åh vad roligt! Jag kommer hålla tummarna stenhårt för er imorrn! 
Kram
Yataz
Vad roligt för dig och ägarna, grattis! Han är ju så fin! Ja underbara kattungeköpare är fantastiskt!
#4 just ja…så spännande. Jag ska hålla tummarna superhårt. Mili, vännen, messa så jag får veta…please! :)
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Stort Grattis 
Vad härligt att känna att man bidragit till glädjeämnen i nån annan människas liv 
#4 Håller tummar för Apollon imorron 

Stort grattis
Kattungar väntas hos GunBertus