Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett01-medlemspresentationer
Läst 1050 ggr
Irian
0

Ny medlem!

Hej!

Irian heter jag - eller Maria IRL. Har två raggisar, omplacerade kastrater som inte längre skulle avlas på. Sting och Blicka heter de (eller Sheltiblues Raggasting och NumberOnes Cassiopeia som de heter enligt stamtavla). Båda två har flyttat till mej under året, då jag längtade katt alldeles förskräckligt efter tio års kattpaus.

Katternas blogg hittar ni här: http://sting.bloggagratis.se

Yataz
0

Välkommen hit! Skrattande

Det var jag som hade Cassiopeia's pappa, Camembert Glad
Kul med lite släktingar här. Det blir ytterligare en blogg att följa ser jag Flört

Hoppas du ska trivas här!

Yataz

Irian
0

Tack för välkomnandet! Kul att möta nån som känner till min Blickas ursprung! Hon är en vrålsöt katt - den sötaste jag haft, faktiskt. Som en liten sockertopp, för hon är inte särskilt stor…

Hon har ett väldigt rolig sätt att titta på en, den här tjejen - hon liksom kikar på en ur ögonvrån ibland, på ett sätt som jag aldrig sett nån annan katt göra!

Jag får skärpa mej med att uppdatera bloggen, tror jag! Den har legat lite nere ett tag…

Elvans
0

Välkommen hit :-)

Hoppas du ska trivas här

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Helona
0

Jisses! Har du haft en kattpaus på 10 år!? Då förstår jag att du njuterFlört Välkommen hit!

Åsa

Wonderdolls
0

Välkommen!!!

David
0

Varmt välkommen! Instämmer med de övriga, hoppas du kommer att trivas!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Lottis-Gottis
0

Välkommen till oss här på Glad Hoppas du kommer att trivas. Visst är Raggisar underbara kissar?

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Irian
0

Alla! Tack för välkomsthälsningar!

#4 - Jo, jag njuter otroligt! Tio år är lång tid att leva utan katt…leva och leva förresten - leva utan katt är ett pseudoliv!

#7 Jaa, underbara katter! Hittills jag har bara haft vanliga "bonnisar" och det är faktiskt skillnad - den största fördelen med mina raggisar är att de inte har samma sug att gå ut - de rymmer inte om de får chansen, utan finner sig snällt i att sitta på altanen bakom kompostgaller, och gå ut i koppel på gräsmattan. En av mina gamla bondkatter kunde hoppa treochenhalv meter ner från balkongen om hon lyckades ta sig ut obevakad för att få vara ute…

Dessutom är de ju så vansinnigt vackra och har så härlig päls!