Sötnötar
jättefina bilder på jättesöta katter, MEN ett tips….
ta bort klägget kring ögonen med en fuktad trasa en stund innan du fotar,(eller varje dag) så får dom ett fräschare intryck…
Det ser liksom så "ofräscht" ut… även om jag vet att en del ibland får sånt där sömngrus…. me det gör mycket på en bild…
inget illa ment nu alltså… 

Sötnosar! 
Jag håller med #6, det ser mycket trevligare ut om man putsar upp dem innan fotograferingen
Tar man actionbilder så hinner man inte alltid om man vill fånga ett speciellt ögonblick, men när man gör veckofotograferinga o liknande tycker jag man ska tänka på den saken.
Har man glömt det så kan man ju använda PSP och ta bort smutset på bilderna 
Yataz
HEhe jo jag brukar ta bort det varje dag spec när jag fotar.. men dessa kort är tagna kl halv7 på morgonen och min hjärna funkade inte så långt:P
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com
#4 Jag är helt betagen av Saga…lite förälskad tror jag. Tycker hon är ljuvlig!
Det är inte lätt att se när man nyss stigit upp
De små liven är helt underbara (har träffat dem) och precis som du skriver Annsofi till sätt och sinne
Ljuvliga små troll
#10 hon är underbar och värkligen flörtig och den av bebisarna som märker om man är arg eller ledssen och försöker trösta en och vill göra en glad igen.
Jag bara ÄLSKAR den här bilden på Spralliga balder… en sån goding….
Puss på nosen… till allihopa..
#13 ja han är underbar och busig älskar att "hjälpa till" när man hänger tvätt.. genom att tugga en i tårna:P hihi