svårt beslut
Har varit och tittat på 2 små underbara ragdollungar, den ena brun colourpoint, den andra blå mitted tabby..åkte ju dit för att se den bruna men så fanns även den blåa mitted tabbyn.. gud va svårt..om ni har en blå mitted tabby mitted, visa mig gärna lite bilder =)
Ta båda 

#1 Jag har en blåtabby hona (inte mitted) men tyvärr ingen bild i den här datorn.
Jag är ju iofs mer för brun colorpoint,så jag skulle välja den!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Så, svårt!! Allt handlar om tycke och smak… alla gillar vi olika färger och teckningar. Men om du tycker båda teckningarna och färgerna är fina… så välj den kattunge som känns bäst… vilken fick du bäst kontakt med, vilken var sötast, vem tittade du lite extra på osv…
Ett tips är att gå in på den sidor jag tipasde tidigare åt dig och titta på bilder på blåtabby mitted…. bäst att se dem som vuxna så vet du hur färgen och teckningen kan bli.
Sååååå, spännande!!! 
har lagt de sidorna du gav mig i mina favoriter, har varit inne flera gånger och tittat,alla e fina.. det är jätte svårt..speciellt när hon måste ha svar imorgon om jag vill ha den bruna då en annan är intresserad av den.. Det kluriga är att den bruna sov väldigt mycket och var jätte sömnig när jag var där..och den blåa var super pigg.Man kan säga att jag tittade lika mycke på båda..hon sa att den blå var mer kelig än den bruna, men det kan ju kanske ändras med åldern.!?vet du det? kanske ska åka dit imorgon och se på dem igen innan jag bestämmer mig..den bruna skulle inte bli så stor som vuxen och det gillar jag när dem är, men färgmässigt gillar jag nog mer de bruna än blå tabby.. oj det här kommer bli svårt
Jag har en blå mitted tabby! Gå gärna in och titta mer på honom om du vill: http://www.ariotellos.se/bilder.html och http://www.ariotellos.se/orionhosfotograf.html så ser du hur de ser ut när de blir lite äldre.
Min Orion är bara 10 månader nu.

Lycka till med ditt val!

Tack båda för era bilder, dina bilder bilder va till stor hjälp,ariotellos..nu vet jag ungefär hur den kommer se ut.. jag nåste nog åka och se dem igen, kan verkligen inte bestämma mig..tänk att det kan vara så här jobbigt.. båda va lika goa men fick ingen speciellt kontakt med någon av dem, då den ena hade överskottsenergi,och den andra övertrött..men precis innan jag gick hem sov dem i mitt knä..
#4: Du skriver "färgmässigt gillar jag nog mer de bruna än blå tabby"… där har du ditt svar 
Mitt svar är att du ska leta tills du verkligen hittar den katt som säger åt dig att han/hon ska följa med dig hem.. jag lovar att den finns där ute!
Du kommer känna det direkt.. trust me!
Lycka till!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se