Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 700 ggr
Limin
0

Lite nya bilder på Colin...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite nya bilder på Colin (PR S*Itchy Koo Colin Murphy, a 03 21), då vi var ute och fixade lite inför hösten. Han älskar att vara ute…. Skrattande Men, det är svårt att ta kort på honom, han vänder alltid huvudet åt andra hållet och vill helst ligga ner Flört Ögonfärgen blir inte heller riktigt rättvis i då jag tar bilder ute…. men han är så snygg i sin underbara päls!!  Och just nu blir det bara mer och mer päls… hur ska detta sluta? Skrattande Han fyller 1 år den 24/10.. oj vad tiden går!!

Limin
0

En till bild….

Fyrpihls
0

uschamejen, vad underbart söt/vacker/ljuvlig/superb han är….
KyssPuss på honom… "lyllos dig" LiminGlad

Rosino
0

Stilig ung man Kyss

Limin
0

Tack!! Vad glad jag blir att ni gillar honom Skrattande Ja, han är såååå fin…. och utvecklas som bara den. Det ska bli spännande att ställa ut honom nästa år…vi får hoppas att det ska gå lika bra som i år Skrattande

Lägger in en sista bild på honom…. Flört

Missan-Mjau
0

Colin är en så snygg kille Kyss men det vet du ju redan Anki att jag

tycker.  Roligt att se lite nya bilder på din prins Glad

De börja att bli stora "grabbar" nu våra ögonstenar, snart 1 år.

Jösses vad tiden går.

Krama din prins  Flört  ifrån oss

Mia o Austin

Helona
0

Klart vi gillar din pälsboll Skrattande Förstår att han är mattes älskling Flört

Cherione
0

Jätte fin värkligen!

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Annika65
0

Snygg kille!

Tillemoras
0

Vilken pälsboll!!!!Så läcker!!!!Kyss

Christelle
0

Vilken snygging!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Limin
0

Tack snälla ni!! Skrattande Han är så gó vår pälsboll. Idag har han varit ute på en långpromenad…. det fanns en hel del att upptäcka. Och alla man möter är så förvånade att det går att promenera med katt i sele Skrattande

ItchyKoo
0

Åååh vad han utvecklas fint Anki, och vilken underbar pälsboll han är, jag blir SÅ stolt Glad Tänk att de snart är 1 år, jag kan knappt förstå det! Tiden går för fort…

Ja det ska bli spännande att se hur det går för honom på kommande utställningar, jag tror att det kan gå riktigt bra Flört Pussa på honom från mig Kyss

Kram Hanna

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Limin
0

#12: Tack Hanna! Ja, han utvecklas så bra… och tänk att han snart blir 1 år! Jag hoppas också det ska gå bra för honom på kommande utställningar… jag längtar redan! Skrattande Och han är en riktig pälsboll Kyss

Kram//Anki