Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 836 ggr
Lottis-Gottis
0

Godkväll den 16 oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara tala om att det är fredag om ni inte hade märkt det ännu.Obestämd Idag har det varit en ruggig oh regnig dag här i Oskarshamn, imorse kom det lite snöflingor…………usch säger jag, redan.Förvånad Men jag vill oxå tala om att ni bara behöver betala 7 stycken månadsräkningar till så är våren kommen igen Glad.

Idag har jag arbetat hela dagen, nu är det bara imorgon oxå sen är man ledig några dagar igen.

Nu ska jag krypa upp isoffan och gosa med kissarna och titta på tv.

Ha en underbar helg allihop!

Sköt om er!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

FunHouse
0

Ja, du Lotta och ni andra Skrattande imorse gick jag upp och skulle försöka yrvaket hitta till dushen. På vägen dit,,,2 meter…hann jag tänka..att jag skulle ge vad som helst för att det skulle vara fredag…sen började jag fundera över vilken dag det var egentligen och kunde inte komma på det…  funderade länge och tänkte på  vilken dag var det igår..sen gick det upp för mig att det var FREDAG, Jippi..  

Herregud vad trött man kan vara….men nu är jag pigg och glad och sitter som vanligt framför datorn. Mannen sitter och pratar med min bror om bilen min man fått för sig att importera från amerika.

Precis som det är kul…en bil… Ska man importera nåt, så ska det naturligtvis vara en katt… eller hur??Skrattande

Ha en bra kväll

Kram AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

englagirl
0

Jag önskar oxå er alla en underbar helg!!!

Jag har satt in en varsin plankstek i ugnen till Amadeus och mig,sen ska vi bänka oss framför tv:n och kika på IDOL!!!!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

FunHouse
0

Jag med ska se idol, mitt favorit program. Tungan ute

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Lottis-Gottis
0

# Håller med om att det är bättre att köpa katt än en bil….haha

Nu blir det Idol

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Addiction
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo, nog är det en spännande kväll med idol som var riktigt underhållande ;) Själv är jag nervös för 1000 bitar och inbillar mig att Tyra säkert får sina kattungar när som helst fastän hon inte är beräknad förrens på tis-torsdag >< (sön 61 dagar men hennes mor hade fått vid 67).

Imorgon ska jag köra lilla Tumbai på konvalesens hos mamsen, hur jag nu ska kunna vara lugn, varje sekund borta just nu känns som en evighet. . .

Men ja, härliga, men lite nervösa och väldigt förväntansfulla fredag ;)

#2 Plankstek *darrar på läppen av avundsjuka* GUUUD SÅ GOTT!!

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction