Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 747 ggr
Singo-Torpet
0

God morgon 19/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon..

hoppas att alla ligger och sover nu :)  själv jobbar jag natt så sitter och väntar på att klockan skulle bli 7, men fick nyss veta att jag måste jobba över till 10 så det är bara att hålla ut..

har inte vart inne här på iFokus på över en månad och nu har ja massor att läsa.. Glad hoppas jag får lite mera tid nu när allt med flytten och så är klart och man blivit lite varm i kläderna på nya jobbet..

lovade sist att ja skulle lägga ut en bild på min nya tatto och kan inte minas om ja gjorde det.. här är den iaf, min melker (nygjord, mycket finare nu när den läkt) är helnöjd, den är verklige så lik min stora pojk..

ha en bra dag, själv kommer jag nog sova bort en del av den ;)

Elvans
0

Jag sitter och äter frukost i ett regnigt Norrköping. Ska in till LIU i Linköping och göra en tenta.. Vet inte om jag har pluggat tillräckligt men det vet man ju aldrig  :-)

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Addiction
0

Vilken snygg tatuering!

#1 Jag ska också plugga idag, inte göra tenta men ändå ;) Kemi blir det för min del. Får hoppas att Tyras ungar inte poppar ut bara, även om sambon är hemma så vill man ju vara med också! :)

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

bebble
0

Tjusig tato

Lycka till med tentona båda två

Lottis-Gottis
0

Godmorgon från ett småregnigt Oskarshamn.Rynkar på näsan

Idag har man ledig dag och tusen saker att syssla med som vanligt när vilodagen kommer.Rynkar på näsan

I helgen har man jobbat så det har inte blivit nått särskilt gjort.

Senare idag ska jag åka in till staden och se om jag hittar några byxor till mig själv, Gladde jag har nu är stora efter viktnedgången.

Ha en underbar dag allihop!

Take care!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Helenas-Margit
0

Hej Alla! '

Idag skall jag på tandläkarbesök, mindre kul, hoppas det går fort, jag åt ett vitlöksbröd igårkväll (haha tänkte att tandläkaren kanske inte ville kolla så mkt i min mun då) :)

Sen skall det städas här hemma, har haft en vattenläcka så vi har sovit i tv rummet i två månader nu, men nu skall allt städas iordning igen, skönt. Ha en underbar dag allihopa