Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1907 ggr
LittleSweeties
0

Bloggare?? Blogg-läsare??

Jag är båda delarna…=)
I min blogg skriver jag om katteriet och vad som händer hos oss, men även om mej och "mina äventyr"…*s*

http://littlesweeties.blogg.se

Vilka här bloggar??
VAD bloggar ni om??
Vilka läser bara? och vad vill ni helst läsa om??

//Pernilla

delone
0

Åhhh vilka söötnosar blev förälskad i PollyJean!!!

Bloggar inte ännu ska börja blogga nu när jag ska starta min egen ragdoll uppfödning :) brukar läsa andras bloggar om det är ngt intressant speciellt om Ragdolls, men även om andra svenska kvinnor som flyttat och bor utomlands :o)

Och ännu en gång grattis till dina sötnosar dom e gudomliga hade jag inte redan bokat mina katter så……

LittleSweeties
0

#1 Tack,  bebisarna är inte mina…Flört men Alva kommer från mej…
så det är mina barnbarn…Kyss

delone
0

Ok läste inte ordentligt Skäms men du kan ju va lika stolt för barn barnen!

raggorgeous
0

Bloggar själv, har två bloggar. En för katteriet och katterna och en för hunden. 

Läser nog själv mest vänners bloggar eller de bloggar jag är nyfiken på för tillfället ;)

Katternas: http://raggorgeous.bloggagratis.se/
Hundens http://borre.bloggagratis.se/

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Fyrpihls
0

Jag har ockspå en blogg på min hemsida…

bara att gå in på www.fyrpihls.se och sen klicka vidare på Blogg. den handlar ju främst om katteriet men även om hur mina vanliga dagar ser ut… om allt och inget helt enkelt…

Själv läser jag vissas bloggar och dagböcker… det går lite i vågor…

Rosino
0

Jag har en blogg, men skriver inte så ofta

Rosino's blog

Vissa bloggar läser jag ganska ofta, andra mera sällan Glad

Unnis brukar jag läsa som underhållning, den vet man att uppdaters flitigt Flört

Sen följar jag Ericas (Cheesericas) och Kickis (Evenstar's) också, men där kommer uppdateringarna mera i perioder…

Och så några till ännu.

Fyrpihls
0

#0 nu har jag läst din blogg en lång stund, och gud vad rolig och underhållande, och flummig och allvarlig, och busig och knasig och Ja, en väldigt rolig omväxlande blogg…

I´ll be backGlad

Ninasmirakel
0

Jag läser gärna intressanta bloggar och har en egen men det är ofta tiden som avgör om man hinner skriva och läsa……Ninas mirakel blogg min egen som handlar främst om vardagliga ting kring katterna…….

Det skulle vara roligt att fler la in sina bloggar här….så man kan läsa om fler som har raggisarGlad

AmazingDollz
0

Jag har en blogg på min hemsida; Amazing Dollz Blogg
Jag uppdaterar ganska flitigt, försöker i alla fall. Jag skriver mestadels om min vardag med mina katter, lite om mina barn & annat som jag har på hjärtat. På sistone har det handlat väldigt mycket om vår nya familjemedlem som snart anländer, en Rhodesian Ridgeback valp Kyss Ska bli intressant & se hur katterna kommer att reagera Glad
Jag läser en del andras bloggar, det är spännande att följa.

Tillemoras
0

Jag läser bloggar som uppdaters ofta och som handlar om katter eller har mycket fina bilder. Har själv en blogg om katterna

http://tillemoras.blogspot.com

/

Elvans
0

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Fyrpihls
0

#9 Åh jasså är det en Rhodesian du köpt… Dom är ju sååååååååå fina, jag har en kompis som har en sån…

Är ganska sugen på en själv också, men än så länge känns det som om bilen är full av alla barn och djur som vi har, och en Rhodesian Ridgeback tar ju lite mer plats än vad våran lilla Löwchen gör…

Lycka till med den EmmaKyss

delone
0

Härlig blogg Emma fanns massa kul att läsa på den! allt e fint där hos er katter, hundar, barn, hus, kan det bli bättre Flört

ItchyKoo
0

Jag har funderat på att börja blogga själv, men vet inte hur jag skulle hinna… Följer Amazing Dollz Blogg samt Christine Landins dagbok.

#9  Du får ta och filma katternas första möte med Zita, och lägga ut på din blogg Flört

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

ItchyKoo
0

#5  Din blogg måste jag också börja följa Unni! Har just varit inne och läst om nya spikade planer… blir nyfiken!Flört

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

LittleSweeties
0

#7 Tack Unni Skrattande och du är sååå välkommen att läsa, ja det är ni allihop förstås…Flört

Jag hade en till blogg, för min "mer flummiga sida" men den stängde jag ner för ett tag sen…och det kanske märks mer i den här men so what? det är ju jag det med…*s*

Det här va kul!!
Vissa av er hade jag ingen aning om att ni bloggade!!
Så nu blir det till att snurra runt och läsa både här och där!

harley
0

Jag skriver Blogg på min Hemsida, försöker skriva "nästan" varje dag! Just nu har jag ju ett gäng med små underbara Raggisbebisar så jag försöker skriva och berätta lite om dem och lite av varje!

Läser gärna andras oxå!!!

Välkomna in!Glad

http://www.SHarleyNivasRagdoll.se

fjolltroll
0

Jag bloggar. Mest blir det en salig röra om våra dagar. Ibland blir det mycket katt o hund i bloggen, ibland inte.

Jag läser också en väldig massa olika bloggar varje dag.

Min blogg finns på en länk via hemsidan.

http://fjolltrollets.se/

Marrics
0

Jag bloggar en del. Älskar att sappa runt och läsa andras bloggar.

Marric´s

Fyrpihls
0

#19 ja din läser jag ofta Annsofie… Glad

Marrics
0

#20 Lika ofta som jag läser dinSkrattande Unni

raggorgeous
0

#9 får mysrysningar av din story om din Zita….  det är ju just så där det ska vara då man köper ett djur, vare sig det är hund eller katt.

Jag köpte min hund då jag bodde på Gotland och hade bara fått kort av min hund Boris (rottis) som bodde i Stockholm hos uppfödare. Men då jag kom dit första gången och såg alla valparna såg jag och Boris direkt på varandra och jag frågade: "Visst är det han" Uppfödaren stod bara och log med tårar i ögonen och nickade…

LOVE!!

Lycka till mer er tjej! Hon är underbart söt!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Singo-Torpet
0

jag läser många av era bloggar här inne på forumet.. tycker om bloggar som uppdateras ofta :)

själv har ja 2 bloggar en om djuren och en om mig och min vardag..

ja uppdaterar i perioder vissa gånger 1-2ggr om dan och sen kan de gå en vecka innan ja skriver igen..

LittleSweeties
0

Härligt med sånt gensvar på tråden!! Skrattande

Nu har jag hittat några nya bloggar att följa Flört

Jag föredrar att läsa bloggar som handlar om det mesta, vardagar, livet, funderingar, reflektioner och naturligtvis katter….
På min "readinglist" finns både tonårtjejer vars största bekymmer är vilken hårprodukt som är bäst (lyckliga tokar som är sååå förskonade) katterister, hunduppfödare, småbarnsföräldrar och mediala coacher.

Från yta till bråddjup på en timme….varje dag, det får mina klockor att ticka Glad