katt hår
Hur gör ni för att få bort så mkt hår som möjligt från hemmet? Mina är inne i en fäll cirkel nu och det är hår konstant överallt.
HUr gör ni för att minska på detta? Har ni något tips? Just nu är min säng bara en enda kattbädd med hår, trots nybäddat för någon dag sen, Har ni något tips???
Då jag tar bort katthår har jag en gummihandske på mig och drar bort håret från gardiner/sängöverkast mm - funkar skitbra!
En annan sak jag kom på är supereffektiv på mattor/klösmöbler mm är en helt vanlig rotborste och bara dra med den.
Man hittar sina små knep!
De katter jag inte ställer borstar jag igenom med min Furminator - då får jag bort massor :)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Städa, städa och åter städa 

Skämt o sido…sedan jag och min mamma började ge aloe vera till våra katter så har fällningen minskat avsevärt både på katter och hund. Kanske kan vara värt att testa om det fungerar på dina också?
Yataz

Tack för tipsen Som #1 säger så har man sina egna små knep, precis dom jag är ute efter :) tack o fortsätt tipsa!
Ok sorry, aloe vera är mitt knep för då behöver jag inte ens tänka så mycket på allt hår utan det räcker med vanlig städning.
Men vill man inte göra något åt fällningen i sig utan ha bra städningtips så visst
Becats har ju någon bra grej att dammsuga med vet jag och Furminator är ju också bra, bara man är försiktig och inte tar bort för mycket 
Yataz

"4 martina, de va inte alls så jag menade :) ditt är ett tips också, det funkar säkert super det med ! Tack
Yataz

köpte nån form av gummi svamp på zoo och de var en av mina bästa investeringar tror ja.. funkar på allt och den tar verkligen allt.. 89kr som hittat =)
sen funkar gummiskrapa på mattorna kanon bra med:)
sen är de bara städa och borsta och bada och städa mera som gäller.. och bra mat med tillskott ex aloeverra som martina skrev om, laxolja m.m.