S* Torsgårdens Chubby!
Jag tänkte berätta lite mer om mig själv och min fina Ragdoll Chubby.
Allt började med att jag såg en bild i lokal tidningen på en ragdoll. Jag var kär. Jag tog kontakt med Weronica Engström Johansson som har Bocelies här på Gotland, Jag kunde inte ha fått en bättre kontakt person, hon ställde upp och hjälpte mej och svarade på alla mina konstiga frågor, jag har aldrig förut känt mig så nära en person som jag aldrig träffat, som med Weronica. Det är tack vare henne som jag blev fast, Efter ett "studiebesök" hemma vid henne och hennes underbara katter så var jag fast!
Där började letandet, och efter ett tag hittade jag Chubby Hos Torsgårdens och Maja (Maria Eker). Där mötte jag precis samma värme och vältalande ord om ragdollen som hos Weronica och snart var Chubby tingad. Ungefär en och en halv månad senare fick jag äntligen hämta hem min fina Rag A 03 kille. Det värkte verkligen i hjärtat första gången jag såg honom. Nu ett par månader senare så väger han 3.2 kilo vid sex månaders ålder, växer så det knakar och är en underbar liten herre. Till hösten är det tänkt att han skall ställas ut, och jag hoppas och tror att jag kommer möta många fler av er underbara Ragdoll folk!

Urfin kille,,,,,,,,,,,,,,,
Vilken söööt kille!!!
Jättefin kille!!
Han ser ut att njuta av livet! :) Grattis till din fina kille!!
Lycka till i framtiden!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Han ser jättefin ut!Lycka till!
Åsa

jätte söt lycka till på utställnngen
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder
Vilken söt kille! 
Som så många andra brukar säga så får du vara beredd på att du snart har en till raggis…de är beroendeframkallande *fniss*
Lycka till med honom! Vi kanske ses på någon utställning framöver! 
Välkommen i ragdoll-gänget 
Martina
Yataz

Så hyggelig at du traff på koselige mennesker som hjalp deg i din raggis leting. Det har så utrolig mye å si at man treffer mennesker man kan spørre og grave litt med, og som hjelper deg å føle deg vel med valget du gjør. Og for en super katt du har fått deg.
Sier som nr #7 pass deg, for før du vet ordet av det så har du en til , og en til, og en til ………… Absolutt avhengig av raggiser.
Lykke til til deg og super pusen. 

Grattis till den gulliga killen!
Kram Monica

#7! Jag vill gärna ha en efter din bamse kille! (glömde vad han heter för stunden :S)

#7 oj det blev till fel, men du har ju oxå en röd , stor goding som inte e helt fel!
#11 Hehe, tack…men där blir det svårt..för min stora röda goding är kastrat 
Martina
Yataz

Som ni alla skrev så är dom beroende framkallande,, snart så… mer säger jag inte. ännu :)