Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1151 ggr
Bevingad
0

Lite skryt - det gick jättebra i Norge ;)

Måste få skryta lite över min vackra tjej som fick så fina bedömningar av Raymond Saetra och Janka Lund i Norge i helgen som var, på lördagen blev hon Internationell Premier och blev Nominerad till panelen, på söndagen tog hon sitt första CagPib och blev Nominerad igen till panelen. Glad 

Min duktiga tjej. På bedömningarna står det bl.a ord som "Ex, Ex kvalite. Superduper på annat ställe med stora bokstäver. Och även "harmonisk i helhet" Man blir så stolt och varm i hjärtat.

Vinnie i panelen

Jätteskoj o ha varit i Norge o ställt ut för första gången, lite minisemester o bo på hotell också. Tyckte gumman också, hon stortrivdes på hotellrummet.

Fast hon tyckte nog att det var allra mysigast o komma hem igen o busa med sin "tvättkompis" Buffe o slappa så som ragdolltöser kan göra bäst.

Silvertrasans
0

Åhh vad roligt ETT JÄTTE GRATTIS! Hon är jätte vackerKyss

Ninasmirakel
0

Vad skoj för er, GRATTIS!

Hon är verkligen fin tjejen dinKyss

Helona
0

Klart du är stolt! SuperGRATTIS till era fina resultat! Kyss till Vinnie!

Åsa

FunHouse
0

STORT GRATTIS en jättefin tjej du har. Ja, visst är det mysigt att vara iväg på hotel med katterna..

AnnaCarin

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Wermdos
0

JätteGrattis Vinnie och Sandra till er fantastiska helg i NorgeKyss

Önskar jag hade varit med er.

Kram Ing-Marie.

GunBertus
0

Stort grattis från mig ocksåGlad

Kattungar väntas hos GunBertus

Annika65
0

Åh va kul, stort Grattis!!! Vinnie är verkligen en snygg tös Kyss

/Annika

raggorgeous
0

Superfin tjej!!! Och GRATTIS till resultaten!
Värmer alltid då man får höra fina ord om sina missar!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Yataz
0

Åh Grattis! Hon är så fin! Kyss

Yataz

Fyrpihls
0

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Kyss

smurfan76
0

Grattis!Glad Jättefin tjej!
Men visst ska mitted ha en vit rand på magen? Det är väl certdragande om dom inte har det?

Den kanske bara inte syns på bilden???Obestämd

Rosino
0

Grattis! Hon är så vacker! Kyss

Wonderdolls
0

Grattis!Kyss

Christelle
0

Grattis! Supervacker tös :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Wermdos
0

#11 Jo vissta ska en mitted ha vit stipe.

Men det är inte i dagsläget certdragande om de inte har det.

Det är önskvärt.

Bevingad
0

#11 Det stämmer precis som #15 skriver att det är önskvärt med en vit stripe som inte är bruten men som sagt inte certdragande i dagsläget,

Vad jag förstått så finns inget skrivet om hur de ska döma det i standarden även om det står som fel, min erfarenhet från utställning är att vissa domare kommenterar det (att det vore önskvärt med vit stripe) medan andra inte kommenterar det alls. De senaste gångerna de kommenterat det är gånger som Vinnie blivit nominerad till panel så domarna har tagit hänsyn till det men sagt att hon håller så hög klass i övrigt att de inte bara kan gå på det. Vi får väl se i framtiden om det blir någon standardändring som påverkar hennes chanser. Annars har de sagt att hon för övrigt är korrekt tecknad på tassar och haka och har en bra utmaskning. Skrattande

Yataz
0

Intressant det där! Jag har tidigare fått känslan på att man ser ganska hårt på det där med avsaknaden av vita strimman på magen. Men det kanske är jag som fått det om baktassen Tungan ute

Men med den skönheten så förstår jag att hon utan problem får både cert och kommer vidare till panelen! Hon är så vacker! Kyss

Yataz