Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 986 ggr
Omorose
0

Back from the dead - Uppdatering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha varit otroligt inaktiv här på forumet under en längre period så tänkte jag vakna till liv och uppdatera lite =)

I våras presenterade jag min första kull här på forumet och ur den kullen valde jag att behålla denna tjej, Omorose´s Acidalia. -->

Nu är hon nästan hela 9 månader gammal och då tänkte jag visa lite nya bilder på henne Glad

Omorose
0

Här är hon idag, i höglöp dessutom :S !!! suck

Omorose
0

….

Omorose
0

….

Dreamdolls
0

Hej Sara! Välkommen tillbaka!!!Glad Har saknat dig här på forumet även fast vi stött på varann lite nu och då ändåFlört Så fin hon har blivitKyss Stora tjejen är hon ju nu!! Jag ser mycket av pappa Triton i henneKyss

Kram

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Omorose
0

En sista som ska likna någon slags profilbild..

Ni får gärna ge konstruktiv kritik om ni vill, men eftersom att det är svårt att se på dessa bilder så valde jag att inte he tråden under den kategorin. Är även kul att höra vad ni gillar med henne!

De svagheter hon har enligt mig är att öronen är för små, för min smak och att dom har en smal form. Sedan har hon även en ful ovana att dra öronen lite bakåt vilket är oerhört fult hehe. Annars så kunde pannan ha varit högre och ögonen mörkare. Hon är även lite liten och jag skulle vilja ha henne längre i kroppen som sin monsterbror ( jag svär, han är typ en meter! *liten överdrift hehe*) 

Det positiva är hennes personlighet, uttryck, haka, korta profil och boxen, som nu iof inte är som den var förut. Sedan är pälsen alldeles silkesmjuk, dock lite kort.

Jag kommer dock inte riktigt ihåg hur urväxta dom brukar vara vid den här åldern, någon som kan upplysa mig?

Omorose
0

#4 Tack! :) Hehe ja det har vi ju! Under lite stressade förutsättningar bara ;D Du ska inte på raspresentationen på björkstakatten ikväll då?

Ja på första bilden är hon väldigt lik Triton, speciellt om man kollar på bilden på han som maud har :)

Dreamdolls
0

#6 Nej tyvärr så jobbar jag då…..Rynkar på näsan

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Silvertrasans
0

Helt underbart vacker donna!Kyss

Abayomis
0

Välkommen tillbaka! Jättefin är hon din lilla Acidalia!Kyss

Helona
0

En tjej med en look som jag gillar! Wow! Vilket fint V hon har Flört

Åsa

Yataz
0

Fastnade för henne när du visade henne här som liten och jag tycker inte mindre om henne nu! Grattis till en fin tjej! Kyss

Yataz

Christelle
0

Vilken söt tjej :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Omorose
0

Åh va kul att ni gillar henne! Tyvärr så kommer nog inte min underbara tjej stanna hemma hos mig längre då min uppfödning måste ta ett break, men ja ville ändå visa henne då jag är otroligt stolt över min älskling Kyss Tack för era fina kommentarer!

Yataz
0

#13 Men men..hon kommer väl gå till avel? Förvånad
Hon ser ju jättefin ut tycker jag! Kyss

Yataz

Omorose
0

#14 Ja jag hoppas det, om hon hittar rätt hem så Glad saken är den att hon är nu fertil och jag har ingen möjlighet att ta någon kull på henne på ett bra tag och det känns inge kul att sätta henne på p-piller det första jag gör. Då tror jag att hon mår bättre av att få en kull relativt snart.

Tack! Hennes personlighet är helt gudomlig också, snällare tjej får man leta efter :)

Yataz
0

#15 Håller tummen att du finner det rätta hemmet! Glad
Ett alternativ kan ju annars vara att sätta henne på foder?

Hur som helst, lycka till och hoppas du kommer tillbaka i uppfödandet så småningom Glad

Yataz

bebble
0

så söt, helt ljuvlig