Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 652 ggr
Troika
0

Første kullet mitt.

I går kveld fikk vi vårt første ragdoll kull. 4 deilige bebber. Men da vi våknet i dag så var det kommet en liten til, men den var desvere død. Hvil i fred min lille venn.

Så vi har 3 store og 1 ganske liten bebbis igjen. Vi er litt usikre på hvordan det kommer til å gå med den minste, men vi følger med og prøver å støtte mate litt. Og mammakatt dytter han ikke bort heller, så vi krysser fingrene for at det skal gå bra med han også.

Så i går ble jeg uteksaminert og godkjent på PawPeds G2 og fikk mitt første kull i tillegg. Mye som skjer om dagen. Og en stor takk til "bestemor" Mili hos Woonderdols og Margareta for nett støtte når det stod på. Mammekatt tok alt rolig, det var vel bare jeg som var stresset siden det var første gangen. Skäms Men nå er vi en erfaring rikere og så for vi krysse fingrene for minstemann og håper at han kan få lov til å leve og vokse opp hos oss og sine søsken, og oss i familien som er så utrolig glad ihan.

bebble
0

Grattis till kull och kursGlad

roysliraggen
0

Gratulerer!

Hadde mitt første kull i sommer. Måtte stålsette meg på leveringsdagen for ikke å gråte på skulderen til nye lykkelige eiere…Men de har fått supre hjem og jeg får tilbakemeldinger på at de stortrives. Så nå blir det tre interessante mnd fremover for din del og det er så gøy å se personligheten tre frem. Mine jenter i kullet slåss om favorittpuppen allerede første uken. De dyttet og klorte hverandre, en skikkelig catfight…morsomt. Senere hadde de sine faste plasser i melkebaren. Lykke til videre med oppdrettet!

Har nettopp satt meg opp på venteliste for G2. Hvordan var arbeidsmengden i forhold til G1? Og hvor lenge måtte du vente på å få plass på G2?

Mvh Vera

Rosino
0

Grattis!

Addiction
0

Stora gratulationer och jag hoppas verkligen att den lilla klarar sig *kram* på er alla! Kyss Synd att en kom dödfödd men ibland är det så :(

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Troika
0

#2 Hei ! Jeg ventet vel et halvt år hvis jeg husker riktig, på å komme med på G2. Jeg synes arbeidsmengden var mye større og brukte en hel del mere tid på dette kurset. Men jeg må jo si at jeg er ur dårlig i genetikk. SÅ der måtte jeg lese masse og rive meg litt ekstra i håret. Men det var absolutt verdt det. Men er du flink på det så går det nok lettere for deg, enn for meg. Skäms

Tusen takk alle sammen. Nå henger "lille kjempen" i puppen på mamma, så vi får håpe det går veien for han.

Wonderdolls
0

Grattis till de 4 små!!!!KyssKyss

Håller tummarna att den lille!!!Kyss

Många många kram ifrån bestemor

Mili Flört

raggorgeous
0

GRATTIS till kullen!
Extra puss till den lilla minstingen!
Det går nog bra ska du se!! Skrattande

/ Carro

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Helona
0

Jättegrattis till kullen! Håller tummarna för lillplutten.

Åsa

Troika
0

Takk for all støtte fra dere. Lillegutt sovnet inn nå i kveld. Vi har begravd han sammen med sin bror under det flotteste blomstertreet i hagen. Måtte tenne noen lys der ute for de søte små som vi mistet og savner så inderlig.

Jeg vet det er sånn det er, men tårene triller uansett. Tenk at så små skapninger kan sette så store spor etter seg. Men nå er de små engler sammen med "bestemor" Kine, katten vi mistet for snart 2 år siden. Og hun tar godt vare på de, det vet vi.

Men vi har tre store sterke kattunger igjen, så vi håper at de iallefall skal få vokse opp og bli små busunger.

Men igjen takk for all støtten fra dere.

Tårevåt klem til dere alle fra meg.

Yataz
0

Grattis till kullen!

Låt de små som inte klara sig vila i frid! Det är alltid tråkigt när det sker Gråter

Hoppas vi får se de andra tre utvecklas med många bilder här framöver Glad

Lycka till med allt!

Yataz

Wonderdolls
0

GråterGråter

englagirl
0

Grattis till kullen och tröstkramar för den lille som inte klarade sig.

Gråter

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Ragstars
0

Gratulerer så mye med kullet!Glad