Mysbilder
Min underbara mamma köpte idag en Canon 450D till mig! Och jag lyckades ta en mysbild på våran lilla Chubby.
Har ni några mysbilder ni vill visa?
(det är alltså inte Karina som skriver, utan hennes dotter Tina som är alldeles för lat för att skaffa ett eget konto för att lägga ut en bild)
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Så, snygg bild på en snygg kille! Vill se fler bilder på Chubby 

#1 Tack så mycket!
Här är en till bild på våran myskille!
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!

Ja nog vare mysbilder alltid :D! Sött :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#2: Åh, han är sååå fin!!! Han verkar ha blivit en stor kille… gärna fler bilder på hela honom 

#5,7,8 Vilka fina bilder! Jag älskar mysbilder.
#7 din Chubby är också blå bicolor va? Våran Chubby heter Chubby Hubby i stamtavlan, efter Ben&Jerry glassen
Vi har kattungar!

#9 jo precis, en rag a 03 :) därför jag tyckte det var så kul med namnen och att dom var så pass lika ! Min heter bara Chubby