Har ni blogg?
Jag har börjat blogga och tycker det är jättekul.
Eftersom jag även tycker det är roligt att följa andras bloggar samt dagböcker så tänkte jag att vi kunde lägga upp länkar till dessa här.
Jag börjar med en länk till min egen blogg:
http://yataz.blogspot.com/
Martina
Yataz

Jag har ingen blogg och ingen dagbok och tänker inte skaffa mig heller.
Jag tycker det är så dålig och trist stämning i vissa dagböcker , men det är kanske ett alternativ till att kasta skit på varann på forumen, inte vet jag.
Jag följer en blogg och det är Unnis för den är så go´:)
Kattungar väntas hos GunBertus

Jeg har just fått meg blogg i påvente av at den nye hjemmesiden min skal bli ferdig
Synes det er trivelig å lese andres blogger og høre om andres tanker og meninger rundt våre vakre firbente venner
Vilken positiv första reaktion
Men det ante mig tyvärr…
Nå väl, hoppas någon annan tycker det är en kul idé att kunna följa varandras bloggar i alla fall.
Martina
Yataz
#2 Tack för att du ville dela med dig av din blogg. Den ser jättefin ut! 
Tycker precis som du att det är intressant att höra andras tankar och åsikter kring våra katter.
Martina
Yataz

jag har en dagbok på min hemsida… har en blogg men den är för tillfället nedlagd återkommer med adressen sen när ja åter upptar den. ja tycker de är kul att läsa andras åsikter om katterna och annat i vardagen, just nu följer ja några bloggar tallkotten´s bla (psst skriv mera
)
hemsidan´s dagbok: www.torpets.dinstudio.se
Jag har en blogg, men jag skriver inte så ofta…

jag har inte heller någon blogg men kan tycka att man i vissa kan hitta mycket bra inspiration och tipps.

Eftesom detta är ett klart personligt påhopp då du skriver:
Det ante mig så räknar jag med att du tar bort ditt inlägg då det är förbjudet med just personliga påhopp. regler som du satt själv.
Jag förstår inte vad du menar med detta för jag nämnde inte vilka dagböcker överhuvudtaget.
Räknar givetvis med en ursäkt också, här och nu

snälla bråkas inte… 

Bråka? jag har aldrig bråkat. Frågan var om man hade dagbok el blogg- jag svarade på frågan och givetvis ett varför, ser lite konstigt ut att bara skriva Nej och inget mer..
får sedan ett påhopp : DET ANTE MIG..!!!
men JAG har aldrig bråkat..

Här min blogg. Titta alla jag lyckades länka. Hoppas det fungerar. Massor av bilder ligger där.
Nehe det fungerad förstås inte. Hjälp.
Ja ja jag är total dum på datorer ni får trycka på dom små fyrkanterna välj vilken ni vill
Nix.Ingen blogg. Men funderat på o starta dagbok. Gillar att läsa andras bloggar o dagböcker också.Så det vore kanske lämpligt o låta andra läsa ens egen
.Vi får se..
Jag bloggar inte. Vad sjutton ska jag blogga om lixom?
*totalt fantasilös*
Men jag följer några dagböcker och bloggar som jag tycker är bra, intressanta och/eller roliga och underhållande. 
# 11 Tryck på länk-ikonen ovanför där du skriver ditt inlägg. Då kommer en ruta upp med "länkadress" och "länktext". Klistra in länken till din blogg på båda ställena (eller döp den till något i fältet länktext), och tryck på "infoga"
#8 Ja, precis som jag skrev så ante det mig att det inte skulle ses positivt från alla håll. Även om jag tyckte det var en kul idé. Det var inget personligt påhopp för att jag skrev det. Att man anar något är inte personligt påhopp. Vet inte hur du kan tolka det som det?
Jag försöker bara hålla igång forumet med lite nya trådar och förslag.
Och det känns lite tråkigt när det bemöts negativt.
Hur som helst, tack ni som lagt era länkar med mera och som bemött detta simpla förslag till inlägg positivt.
Martina
Yataz

#14 ja jag missade att skriva i länktexten så det blev bara små blåa rutor. Nästa gång kan jag…. tror jag.
Skit samma annars får Martina rädda mig det brukar hon kunna göra.
"inte alls virrig" AnnSofi

det var för svårt med en ursäkt.?

Jag har ingen blogg. Men jag läser en uppfödares dagbok. Där får man lära sej mycket,skratta gott o ibland gråta förtvivlat….
Kollar in på ett par andra bloggar,lite då o då.
Åsa
#17 Jag ber naturligtvis om ursäkt ifall du har upp fattat min kommentar som ett personangrepp. Det var inte avsett så utan en reaktion på det du skrev.
Martina
Yataz
Jag har ingen blogg eller dagbok heller men kan tänka mig också skaffa en dagbok senare. Jo jag brukar läsa andras ibland. 
Mili

Tack

Jag har en blogg. Är själv ofta inne & läser andras bloggar & dagböcker
http://bocelies.cybersite.se/hanar.html
// Weronica
Visst har jag en blogg.. *s* http://raggorgeous.bloggagratis.se/
Har väl blivit extra mycket nu då jag haft kattungarna, kul med så hög besöksstatistik på den! :) Ska försöka hålla igång den även nu då småttingarna snart är utflugna!! tycker det är lite mysigt att skriva ner tankar och funderingar i den.. saker som händer här hemma.. foton.. :)
Tycker att de bloggar jag läst bara varit positiva och trevliga att läsa :) Kul! Man "lär känna" personen lite närmare om den har blogg på hemsidan.. :)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Nej jag har ingen blogg. Har funderat på det några gånger men som Marie skrev så har jag så dålig fantasi och är urusel på datorer så det för va.
Bra tråd förresten! Jag tycker det är kul att läsa bloggar
jag har ingen egentlig blogg då, men en sk "blogg" på min hemsida som jag är ganska flitig med… i allafall periodvis…
den finns på www.fyrpihls.se
Där skriver jag om lite ditten och datten både privat och katteri mässigt…
jag tycker också att det är kul att läsa andras…
Nej, jag har ingen blogg - skulle aldrig ha tid att skriva i den!
Men det händer att jag läser andras bloggar och dagböcker ibland.
-----------------------------------------------
Vi har kattungar!
-----------------------------------------------
#28 Titta, du kunde ju fixa till det till slut…Dutti du är.. 

Till er som inte har en blogg för att man känner sig fantasilös inför vad man ska skriva.. Jag kände precis likadant men tänkte att jag gör ett försök ändå. Helt plötsligt har jag så mycket att skriva av mig om så jag skriver för det mesta varje dag och tycker alltid jag glömmer att nämna något
Det är riktigt kul när man väl sätter igång..
Martina
Yataz

Ja, da har jeg blitt inspirert og har laget en blogg/dagbok vi også
http://blogg.aakresragpride.com/#home
Følger ofte med andres dagbøker,kjempeartig synes nå jeg!
ja i början är man kanske lite snål med orden men sedan då man märker att andra faktiskt går in och läser, lämnar kommentater och så.. så blir det roligare och roligare och nu har jag skrivit nästan varje dag i min lilla blogg :) Kul!
Så kom igen nu.. skapa lite bloggar och kör igång!! Det ökar besökarna på er hemsida ska ni veta! Om ni håller bloggen aktiv så klart ;)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Var nyss inne på Marric´s blogg och där var det jättetrevligt! Vad sugen jag blev på att ta mina katter på skogspromenad…men tänk om de klättrar upp i ett träd och inte kommer ner….jättefina bilder var det också
.
Unnis blogg brukar jag läsa ibland när jag har rast på jobbet och undrar vad hon gör och jag längtar efter hennes sällskap..
Själv skriver jag bara en typ mini blogg, men där lägger jag in lite nytt då och då som handlar om katteriet mest. Inte så mycket om mitt privat liv, men jag ska kanske utöka min miniblogg lite…
Jag ska gå in och läsa lite på er andras bloggar nu….
Kram AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Jag bloggar på www.mollyochgrabbarna.se
och följer också ett antal bloggar som jag gillar.
Min blogg var från början mer än renodlad pysselblogg där jag visade mina kort och annat pappaerspyssel. Men med förra kullen så blev det även en kattblogg 
Kattungeköparna uppskattade det något enormat att kunna få se sina bebbar i alla möjliga situationer. alla bilder vill man ju inte lägga på hemsidan men på bloggen funkar det ju. Dom fick även lov att ta vilka bilder dom ville så behövde inta jag maila bilder så ofta heller.
Jag skriver för min egendel men blir jätte glad för alla besök och kommentarer som jag får.
www.henriettaspyssel.blogspot.com är min adress.

#28 En blogg där man får många skratt
,och med massor av fina bilder på superläckra katter! Tack!
Åsa

Efter den här tråden så har jag blivit fast i era kattbloggar. Det är så kul att läsa om ibland ingenting *haha*
Det var ju också en jättebra idé att skriva en kattungeblogg. Det ska jag göra till nästa kull! (om Lotta som hjälper mig med sidan orkar uppdatera…..)

Jag har också blivit beroende av kattbloggarna :). Så härligt att läsa dom! Perfekt att göra om kvällarna!
Jag har också en blogg. Skall försöka skriva lite oftare bara. http://blogg.ariotellos.se

Har ingen blogg inte heller hemsida men har två favorit bloggar älskar läsa din Martina och elvans
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder
#40 Vad kul att höra! 
Martina
Yataz

Tro´t eller ej men nu har även JAG en blogg. Den kommer främst att uppdateras när det finns kattungar i huset. Men som det känns nu så vill jag skriva hela tiden *haha*
Tyvärr så är jag ej så duktig på datorer så jag kan tex inte lägga till mina favoritbloggar men jag ska försöka lära mig sedan….
Kika gärna in:
Ja jeg synes det er morsomt å lese tanker en annen oppdretter har om saker og ting. Og ikke minst får man et nærmere forhold når man leser føler jeg. Merkelig. Man kjenner kanskje ikke personen personlig. Men kjens så alikevell.
Skal med tider få meg en blogg. Gleder meg masser til deg. Ha en god påske alle sammen.

Hejsan!
Jag har inte heller en renodlad blogg men jag har på min Hemsida en egen liten BLOGG som jag försöker uppdatera ganska ofta om både ditt och datt och katt. Välkomna in och läs!
Kram Monica
Jo, jag har en blogg. Men med tanke på min depresion så är det inte speciellt upplyftande att läsa och jag har valt att vara anonym i den. Det är mest bara ett ställe att skriva av sig på. Endast ett fåtal som har adressen.
vill meddela att jag har bytt blogg adress. Min gamla strulade så mycket och den har inte fungerat på ca 3 dagar nu.
Min nya adress är:
http://www.elvansragdoll.blogspot.com
Jag är lite ledsen då jag inte kan få med mig mina gamla saker från den… Det går inte att exportera och importera den just nu, jag kanske löser det i framtiden.
//Lotta
Nu har jag skaffat också en blogg:
http://wonderdolls.blogspot.com/
Men har inte skrivit ännu någon! Det kommer när man få lite inspiration!
/Mili

Nu tänkte jag också testa det här med blogg så man bla. kan skriva lite om kattungarna när dom kommer
Här är adressen:
/ Lotta

Jag har en blogg till kattungarna http://blogg.sprattelkattens.se
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!
Nu var det ju ett tag sen det var aktivitet på dne här tråden men jag lägger ändå min blogglänk här 
Håller inte på med utställningar (Har funderat på det men inte kommit till skott) men har 2 underbara Ragdoll pojkar plus 1 huskatt och 1 Blandraskatt. På bloggen kan man följa vårt kattliv 
Trevligt jag skall läsa lite 
#52 Det hade jag missat…måste genast kika 
Yataz

[
Här hittar man lite av vårat vardagsliv, både människor och djur!
//Nina
# 55 Din länk funkar tyvärr inte.
Om ni vill ha fler besökare till era bloggar så besök den här sidan: