Det är inte färdigt än. Tror att både Martina och jag haft väldigt mycket runt omkring oss under sista tiden.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Ingen fara trodde det blev glömt
Absolut inte. Ibland önskar jag att dygnet hade 10 timmar till. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
nej inte fler timmar tänk så trött du blivit då :) sova 8 vara vaken 26
fler dagar i veckan hade varit bättre 
då hade vi inte åldrats så fort?
Kompendiet kommer. Som David säger har jag haft mycket omkring mig på sistone. Jag har ett nummer av Rag-Times på gång som ska komma ut i december också.
Så jag tror kompendiet blir av i början av nästa år.
Tar tag i det när jag har möjlighet och jag har redan börjat smått med hur det ska se ut osv.
Kommer ni på saker som kan vara bra att ha med så skicka dom gärna till mig 
Yataz
du får säga till om de är ngt man kan hjälpa dig med martina(ja inte David heller) med något av det, belasta inte dig sj med allt, ge oss andra små uppgifter!
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

fast jag bidrog med mycket färdigt material hoppas jag
Kattungar väntas hos GunBertus
#6 Det är lugnt, jag tycker sånt här är jättekul så det är ingen börda, bara tiden finns 
#7 Japp det gjorde du 
Jag tänkte att man även kunde ha någon typ av journal i där man kan fylla i kattens uppgifter och kattens utveckling samt kunna notera när något särskilt inträffar. Vad tror ni om det?
Yataz
#8 åh ja jag älskar sådana journaler, blir lite som alla böcker man ger till de som nyss fått barn, ni vet, när barnet fick sin första tand osv..
http://www.svidjas.se
#9 Precis och jag tror det kan vara en uppskattad grej 
Kom gärna med förslag på vad som kan stå i en sådan journal.
Jag hade tänkt en tillväxtkurva med vikt i olika ålder först och främst.
Men mycket mer kan läggas till…
Yataz
#10 mm vikt är bra och intressant. Kanske första utställningen…. Roliga minnen kanske… Krångligt att komma på men fler har säkert bra idéer?
http://www.svidjas.se
med tanke på liknelsen med barn bok, kanske sådana sentimentala saker som tex hur gammal kattungen var när den öppnade ögonen och liknande
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com