Finns det något bättre?
än att få ligga på en säng och bara mysa..
ja det skulle vara att träffa tjejer för det gillar jag också..jättemycket..och jag är superduktig på att para säger matte…
finns det någon som har en tjej som vill träffa mig så kan ni väl höra av er…tycker jag..för till våren ska mina kulor ryka…usch det låter inte kul..
Kattungar väntas hos GunBertus
Kära Raphael.
Mitt namn är Tumbai och jag är en Ragdoll-prinsessa som gärna skulle möta dig vid nästa löp.
Gillar: Vippor, Sovkorgar, att tvätta mig och att prata
Låter detta intressant? Min färg är Brunsköldpadd bicolor tabby.
Hälsningar
Dancing Lasha Tumbai
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
Hej Raphael!
Jag är en den mest fantastiska ragdolltjej som finns (enligt matte) och jag skulle gärna vilja träffa dig om ett par månader. Jag har haft två barnkullar och är en utomordentligt duktig mamma.
Mina intressen annars i livet är att äta gott, vagga runt i min kattgård, jaga mina kattkompisar hemma o ännu hellre äta upp maten för dem samt sova i mattes linneskåp.
Jag är en brunsköldpadda, tabby, och jag är chokladbärare.
Kramar
IC Gårdö´s Åse
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

Hörni tjejer, det är nog bättre ni mailar min matte än skriver här, hon har mer koll än jag ..jag har ju bara "kul" 
Kattungar väntas hos GunBertus

Hahaha.. detta var kul.. kändes mysigt att läsa detta till morgonkaffet. Så varmt o gulligt. Lycka till med att få ihop det 
Trevlig helg hoppas jag ni alla har!
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge