Flytt i helgen
Gud asså, ville bara skriva av mig lite.
Jag kan inte fatta det alltså att mina bebisar är 12 veckor på söndag och ska flytta dena helgen!
Visst är jätte glad över att vi har hittat jätte fina familjer, men det är endå en sorg över det hela.
Ibland så undrar jag om jag valt rätt när det är så här jobbit att vara uppfödare…
Men då tänkar man på dessa 12 v som har gått vilken underbar tid det har varit..
Hoppas nu bara man kan hålla kontakten lite då och då iaf med de nya familjerna..
Sorry att jag plågar er med mitt prat men ville ha det ur mig.
Bilden är på kullen tagen den 8sept
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com
Ja usch.. visst är det jobbigt när dom flyttar, men även lite skönt ibland.
Och har man sen lyckats få härliga hem åt dom så är det ju bara toppen.. men visst.. det fälls en och annan tår ibland..
Jag önskar dig lycka till med alla leveranser och hoppas att allt kommer funka bra.. Kram
Förstår att det är jobbigt att lämna ifrån er dem! Ni ska iallafall inte oroa er för Ymer :) han kommer få det jätte bra!! kontakten får vi ju också hålla. Hoppas ni får en trevlig helg, hörs och ses på söndag. 
Har Balder hittat något hem? Han blev lite av en hjärtekatt för mig ju =o)
#2 Tror de kommer få det toppen, men de kommer inte vara här hos mig.. tur man har de vuxna kvar.. kommer vara ännu svårare den dag då de "gjort sitt" innom avlen och man står inför valet om man ska ha kvar dom eller sälja dom vidare.. suck kommer aldrig kunna sälja vidare en.
#3 nej jag är inte orolig för något av de hemmen de ska åka till, har som sagt nekat några då jag vill absolut att bebisarna ska ha det bra, det är det viktigaste.
Ja jag har gjort klart alla saker han ska få med sig idag, så allt är klart tills på Söndag=)
#4 nej han har inte hittat något hem till han än, var någon intresserad men kändes bara så fel.
Skrev förresten till dig men utan svar
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com