Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 07-ragdollbilder
Läst 754 ggr
Alwyn
0

S*Moogles Star of Tarot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer mitt hjärtegull. *drar en suck av kärlek*
Hon är den enda som är kvar otingad eftersom jag gått och drömmt om att behålla henne. Men jag kan inte, eftersom jag ska avsluta min uppfödning och har tillräckligt många katter som det är.
Ville bara visa vem som har stulit mitt hjärta. 8v gammal.

Alwyn
0

Star

Alwyn
0

Star

Pysslingens
0

Jätte fin!!

Varför ska du lägga av *nyfiken*?

Singo-Torpet
0

vilken goding

Alwyn
0

Tack! Jo jag har så mkt annat som jag brinner för och ska göra med mitt liv, så uppfödningen får lixom inte plats. Det kräver så mycket av en så man måste berkligen brinna för det om man ska orka hålla på. Jag tycker att det är roligt, men det krävs lite mer än så.

raggorgeous
0

Jättesöt!!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Fyrpihls
0

men wow, vad fin hon var… Puss på henneKyss

vad har du för annat brinnande intresse då?? bara nyfiken alltsåå.. ignorera bara min fråga om jag inte har med det att göra… eller ja, det har jag ju inte men du fattar vad jag menar.. hi hi Skrattande

Rosino
0

Hon är jättefin! Kyss

GunBertus
0

jättesöt liten snäckaKyss

Kattungar väntas hos GunBertus

Evenstars
0

Ooootroligt fin OCH Dundees bebbe!!! KyssKyss 

Respekterar ditt beslut om att lägga ner, även om jag tycker det är väldigt synd. Du är en riktig djurvän och det är en glägje att ha Dundee hos dig! Skrattande Skickar en STOOR KRAM!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Alwyn
0

Tack alla, ja hon är en riktig stjärna! Hjärtat blöder över att hon inte kan stanna.

Övriga intressen Unni, är djur i allmänhet. Eftersom jag vill jobba med att hjälpa djur som inte har det så bra. Jag känner att det finns så många stackars djur där ute som behöver mig mer än vad det behövs ännu en ragdolluppfödare och jag måste koncentrera mig på det. Jag tar ju min examen nu snart och då vet jag inte vart det bär. Till Skåne flyttar vi iaf till jul en sväng så får vi se sen var vi hamnar.
Sen har jag det andliga som drar i mig och det tar också tid, plats och energi.

Fyrpihls
0

ok, det var ju underbart bra argument…

men du Sophia.. då vill jag verkligen önska dig Lycka till i framtiden, vart det än bär…

och glöm inte att du är planterad precis där du ska vara och om du följer ditt hjärta så kommer du börja blomma…

Använd de gåvor du fått, till det du är ämnad till…

…And you will be blessed

//Unni

kanske se vi på det övernaturilga i fokus

Alwyn
0

Tack Unni. Du är verkligen en av de bästa här i Ragdollvärlden, så mycket värme och kärlek. Ja vi hörs säkert framöver, jag kommer att tassa in här ibland, och sen finns jag på flera andra ifokus-sajter!

Fyrpihls
0

Åh, tack vad gulligt sagt… nu blev jag jätte glad… *gråter*

DU är lika go du… alla har nåt speciellt…

Jag tycker att alla har nåt speciellt.. bara att en del förvaltar det på olika sätt..

och en del har en starkare inre "power" på nåt vis.. du är en av dom…

Kramiz