Åker retur Stockholm-Umeå 16/11
I kväll åker jag med min dotter till Sthlm. Hon ska åka som Au Pair till Franrike ett halvår. Kommer att sakna henne något enormt, min underbara dotter! Vi är väldigt tighta!! MEN det är bra att sträcka ut navelsträngen…sägs det 
Med på resan ner åker två av våra kattungar, Leyla och Lowa, så på hemresan den 16/11 kl 14:30 åker jag med tom kattbur (och ett stort hål i hjärtat och värk i naveln)
.
Är hon inte ljuvligt charmig min dotter? HELpartisk!! 

Nå nu till er!
Vill nån katt ha skjuts norrut, hör av er?!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Hon brås väl på mor sin? 
Vad spännande för henne med den resan. Men för dig, jösses, hemresa utan både dotter och två småttingar…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Hahaha självklart brås hon på sin mor, snygg och charmig och ett hjärta av guld! 

Ja, hjärta kommer att brista…behöver ett kattsällskap att pussa på med mig upp för att lindra smärtan! 
Jo, sen om nån har vääääldigt tråkigt i morgon får ni gääärna komma ut till Arlanda och hålla mig sällskap, med eller utan katt
! Jag är bra på att PRATA katt *fniss*
S*Evenstar's
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Christina

hon var väldigt söt:)
jag har en brorsdotter som är AuPair i England, hon åkte 1/11. Hon passar en pojke och jobbar även på en veterinärpraktik. Hon trivs jättebra. Det var meningen att hon skulle åkt till USA men det är rätt skönt att det blev England, det är ju bara ett stenkast från Sverige och det är ju Frankrike också
Jag tycker det är Unnis tur att åka till Arlanda och hålla DIG sällskap denna gång, tycker du inte? det är väl inte för mycket begärt 
Kattungar väntas hos GunBertus
Sååå synd att jag jobbar imorgon!! Kan hon inte åka på tisdag??.. ha ha.. då jag är ledig!! *s* Då hade du fått pussa på mina småttingar iallafall.. hihi
Hoppas Olivia får det underbart på sin resa! :) Önskar henne stort lycka till!
Kramar från mig!!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Ja seriöst… hur länge sitter du på arlanda??
jag har bara ca 40 mil dit.. jag kan komma och hålla dig sällskap i timmar om du vill…. 

men usch och fy vad jobbigt att skiljas från dottern så länge.. men det kan vara nyttigt med en livserfarenhet för henne…
och i hjärtat är ni alltid lika nära varandra…kärleken övervinner allt.. även avstånd..
Nå, ska jag komma eller????
Söt du är Unni :)
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

Nej va jobbigt för dig Kicki, inte för att jag kan förstå hur det känns, än ;D Men jag kan garantera att hon kommer sakna dig lika mycket som du kommer saknar henne! 
Önska henne lycka till, hon kommer fixa det galant!
Kram / Sarah
# 3 Ja skönt att det blev England för som du säger Franrike är nära och jag åker nog ner och hälsar på också! 
Ja, eller hur Ulla, nu är det väl ändå Unnis tur, hahaha?? 

# 5 Söta du…40 mil 
Du hinner knappt dit. Olivia åker 6:00 och jag hem kl 14:30…men superkul hade det varit!! kram 
# 4 Ja, vi borde ha planerat bättre! 
S*Evenstar's
Christina
# 7 Tack Sarah!
Såg ditt sms men det har varit lite "sista minuten"-fixa i helgen att jag inte hunnit svara
. Jag ses gärna till veckan när det passar! Hör av mig! Kram!
S*Evenstar's
Christina
#9 *ler* Nästa gång ;)
Har förresten mailat dig pojkarna.. 
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare