Vilda nya foton idag..
Ja, så har jag äntligen tagit lite nya bilder på Vilda..
1½ år drygt nu och hon börjar komma ikapp sig lite..Hon har ju haft ett litet huvud med stor fästingkropp nu ett tag.. hi hi
man nu kan man börja ana vilken skönhet hon kommer bli.. fast hon har fortfarande inte så mycket päls, men den kommer nu…
ojdå
Jag var nyss inne och kollade till turtur duvorna. De parade sig för fullt…………nä, skojar bara. Hon löper ju inte ens.
Men de är är redan kompisar och Leo är så nöjd när han har tjejer hos sig. De ligger så nöjd bredvis varandra.
Bara hon kommer i löp också så blir det nog ännu mer livat där inne…..
. Stackars Leo, han vet inte att detta blir hans sista tjej innan kulorna ryker…..stackar´n……
Jag ska ta lite kort en dag på honom. Han är snygg som tusan nu tycker jag. (Lite skryt)
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
ja han är verkligen snyggare än alla bilder kan visa… och vilken maffig kille… nästan lite tjock faktiskt… FAST han är fertil…
ja nu hoppas vi på att hon börjar löpa.. det kan ju vara så ibland att vissa honor inte börjar löpa om dom bor flera honor i samma grupp, då kan det vara nån som dominerar över den andra.. utan att vi märker det… och jag misstänker min Amber här faktikst…
för det är hon som bestämmer allt här, tex om hundarna får skälla när nån kommer eller om ditt och datt…
Så nu bor Fannie och Geisha hos Mio ,
och Vilda hos Leo.
och Amber, Rico och Unnique med oss andra…
Så får vi se vad som händer..

hon är jättefin din Vilda:)
men stopp nu, är Geisha hos Mio???? har du inte missat nåt nu
Kattungar väntas hos GunBertus
Sååå vacker Unni!! Och Leo - ja där vet du ju vad jag tycker… ;)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
jamen Geisha äter ju p-piller… lugn och fin.. hon har annan dejt på gång… jag har inte glömt
Hon var ju jättevacker, tycker att man ser hennes "stomme" väldigt bra i ansiktet, hur ska man förklara nu då ;) Totalälskar hennes öronsättning!
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Fina bilder på din vackra tjej!!!
Vilken ögonfärg!
Dom ögonen skulle min Diamant ha *Drömmer mig bort*
Jättesöt!! Vill ha en chokladcp! Men det får vänta nu ska här pensioneras flera först :) om honorna löper nån gång Gaaaah!! Får kanske göra som du Unni, låta de två turturduvorna flytta ihop och se om nått händer! :D
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Vilken fining hon är!
Ja, fast jag tycker att hon har lite för tätt mellan öronen fortfarande, men hon har ju börjat bredda ut nu så jag hoppas de halkar ner snart…
I övrigt har hon en fantastiskt Lång och härligt tung kropp, och en makalöst len och go päls.. och härligt coolt temperament… men…hon kan inte spinna.. eller rättare sagt… hon spinner, fast det hörs inte… man kan känna det på stämbanden bara… *skumt*

Så vacker hon är Unni! Jasså det är dags för Leo att gå i pension? Vackert par iaf, hoppas det blir många vackra och mysiga ungar 
ja, nu har snart Leo gjort sitt, men GUD vad snygg han är.. jag måste kila över med kameran nån dag… han är så fin så fin… 
satt här och bläddrade bland lite bilder och hittade några bilder som är tagna för tre månader sedan…
Då var Vilda lite smått urväxt… Öronen som paraboler… Tänk hur öronen kan krympa på bara tre månader…
Jag körde henne i tumlar´n i sextio minuter… fniss
skämt åsido… Det gäller att man har lite is i magen innan man dömer ut dom minsann… alla är ju inte lika urväxta då men kolla på de här bilderna… samma katt… helt otroligt…
#14 på tal om öronsättning… 'fniss* undrar hur du hade tyckt då?? 
#23 Alla utvecklas ju olika ^ ^ Men det måste ha hänt mycket på 3 månader, superväxt liksom ;)
På Tumbai dröjde det ju 2 år innan öronen satte sig på plats men då satt de snyggt med ;)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction