Sunnivas profil 4v.?
Hejsan!
Tog kort idag på 4-veckors småttingarna. Sunniva stod verkligen ut över de andra när det gällde hur hon såg ut i profil och jag tänkte fråga om det är såhär de SKA se ut, alltså om detta är lovande. Bifogar även en profilbild som jag tog på en av de andra så ni ser vad jag menar.
Först Sunniva:
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
Tiili profil (dååååålig bild, men hon verkar få en liten krokig näsa den damen)
//Karolina Nylén

Detdär med profil är ju svårt, speciellt när de är så smååå. Vad gäller nosryggen rätar den ut sig en hel del och det man tyckte va en bra profil innan blir mycket sämre m åldern. Men den ser ok ut hos både Sunniva och Lous tycker jag. Men det jag reagerade på va hakorna. De ser ju toppen ut på både #0, #1 och #2!
Tack för svaret. Jag har kollat mycket på dem och jag tror att det beror MYCKET på hur man tar bilderna.
Min kamera är superkass och _tyvärr_ så är det enda sättet att få en kattunge still på att hålla dem i nackskinnet :( Har tagit profilbilderna jättesnabbt och försökt hålla i skinnet långt ner så jag inte ska *dra* bak ansiktshuden. På T ex Tiili ser det verkligen fruktansvärt ut på bilden jämfört med verkligheten.
Kanske ska ta och ta dem när de sover? Då kanske man får någon sekunds vinning :)
Särskillt de där creme-herrarna sprattlar så innåt när man håller dem. Nåja, övning - färdighet ;)
//Karolina Nylén
Jag håller med… jag reagerade också på hakan på speciellt Sunniva.. men de är lite små ännu kanske , men jag tycker de ser jättefina ut "so far"
Och absolut den första!! Men alla ser bra ut tycker jag… det ska bli spännande att följa dom små knytten… Kramiz
Här finns videos på 4-veckors knoddarna med :)
//Karolina Nylén

jag har kollat videon nu och tycker Sunniva är bäst:)
Kattungar väntas hos GunBertus
#10 Tack! Synd att hon har fläckar på bakbenen :(
//Karolina Nylén
Rediga hakor, o jag håller med Ulla.. Sunniva