Flere som blir litt betenkt?
Når man kommer over hjemmesider der det blir annonsert masse kattunger, men 0 info om hvem som er foreldrene?
Spesielt over havet, men også hos mange oppdrettere på denne siden av kloden.
Jeg blir skeptisk, har de egentlig mange kull, eller har hannkatten blitt brukt en million gang slik at det er skammelig å legge ut info?
Eller er det rett og slett litt "høy på hesten" og man må heller sende en mail om man er interesert i å få høre hvem som er foreldrene?
Misforstå meg rett nå 

Jeg er helt enig, Kelly!
Jeg liker best når det står opplysninger om begge foreldrene, og at de ligger inne i databasen, slik at man kan kolla stamtavlorna selv, i fred og ro før man evt. velger å ta kontakt med oppdretteren ang kattunge.

Hm , virkelig ikke flere som synes slikt er snodig??
Jag tycket det är sällan man ser såna hemsidor lyckligtvis.Men det är klart det är tråkigt! Som köpare vill man ju spekulera först,se bilder på kattungarna,föräldrarna och stamtavlorna INNAN man tar kontakt om man är intresserad. Har ingen aning om varför vissa sätter ut så lite info men det finns säkert en förklaring.Tex.man är inte så bra på datorer….eller att man vill få personlig kontakt direkt,dvs. den eventuella köparen blir så nyfiken så att denne ringer upp och frågar.Ja,det finns säkert fler förklaringar…