åååååh vilken vacker padda! *svimmar* 

Tycker alla tre hade väldigt fina uttryck och ser jätteharmoniska ut! Fina kissar!
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
#2 Tack
Min lilla padda var värd att vänta på, tre år tog det att övertala "gubben"
#3 tre år skulle jag också vänta på en sån sötnos, hennes färger har fördelat sig så himla snyggt! :) Hoppas man får se henne i verkligheten någon gång 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
Jättefina allihopa Lisabeth
…skicka hit paddan vet ja 
Skämt å sido så fin paddan är!!
Jag måste nog börja på allvar att fundera på att ha en padda trots allt i framtiden.
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Söta prinsessor :D!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Håller med, paddan är otroligt söt och fint färgad. Gör mig också väldigt sugen på en…
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

vad fina katter du har Lisbeth
Kattungar väntas hos GunBertus
ja du vet vad jag tycker.. blir lika kär i dom varje gång jag träffar dom!
De är helt enkelt underbara
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com
Lisbeth, jag måste bara få säga….
Wow vilka fina katter du har…. I´m impressed… så fina….
Grattis till din fina utveckling… 

och en sak till…. en stor eloge och Ros till dig för att du ALLTID bemött mig, och jag vet många fler, med alltid lika uppmuntrande och glada tillrop, när det gått bra för någon annan och tack för alla dina otaliga tips VAD DET ÄN GÄLLA MÅ
Du är verkligen en förebild och en prototyp på hur man är en UNDERBAR MÄNNISKA och en jättefin och go VÄN
jag har velat sagt det till dig läääänge…. men jag vill att du ska bära med dig det i ditt hjärta…
OCH jag vet att jag inte är ensam om att tycka såhär….
GUD VÄLSIGNE DIG

Firenza är så fin! 
Vad stolt jag blir över alla fina kommentarer! 
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!
Unni! Tack för de vänliga orden
Blir så glad
på dig
#13 utvecklingen har tagit sin tid och tårar (som du nog vet)
Stolt har jag alltid varit för alla mina kissarnj
Jag fick ett mail i går som rörde mig till hjärtat
Hej Lisbeth!
Det finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet för lille Stig. Jag har aldrig mött en sådan stor kelgris som honom. Det räcker med att ge honom en öm blick så börjar han att spinna direkt! Eller bara komma in genom ytterdörren och då ligger han där på golvet på sin rygg och spinner och vill bli kliad på magen. Man kan inget annat göra än att smälta när man ser honom.
På morgonen så väcks jag med att lille Stig stångar mig (hihihi) han vill givetvis att jag ska vakna och klia honom på och ge han mat. Om jag inte har nämnt det innan så äter Stig för två. Han äter även allt som råkas tappa på golvet. Nu senast så var det lite rödlök (?) och musslor som åkte ner i magen. Han ser ut som en liten mini ko efter att ha ätit. Hans mage blåser upp som en ballong. I början var jag lite orolig men hans avföring är fast och fin och han är pigg och lekfull.
Hans relation med Gösta (vår andra ragdoll) är helt underbar. Dem leker och tvättar varandra. Stig söker sig alltid till Gösta när det är dags att sova. Han går försiktigt fram till Gösta och lägger sig tätt intill och där somnar han gott. Det är bara ren kärlek mellan dem.
Tack Lisbeth för Stig och all den glädje han bringar mig och min man
Kan man bli annat än glad