Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 737 ggr
Troika
0

Mys unger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Her er noen bilder av mitt første kull. For noen deilige personligheter de allerede har blitt. Nå er de snart 5 uker, og de er så gode som det går ann å bli.

Kjenner at man blir så stolt av de og viser bilder fra hjemmesiden både på jobben, og overalt man får anledning.

Først ut er Alissa.

Troika
0

Så kommer Ariel. Hun var ikke interesert i å bli tatt bilde av. Som er ganske vanlig i katte verdenen.

Troika
0

Og sist men ikke minst, TURBO FIA, heter egentlig Akira, men har fått navnet TURBO for hun er i 100 hele tiden. Tror hun har ADHD.?!?! Obestämd Hun blir nok spennende å ha i hus fremover. (Hjelp)

Limin
0

Men, så söta!! Kyss

Jag har själv en "TURBO" här hemma… han är nu drygt 1 år men jag har aldrig varit med om en kattunge med mer fart!! Skrattande Så, visst kommer det att bli spännande med henne framöver Flört

Amasing-Stars
0

Gratulerer med ditt første kullGladSkrattande.

Så stolte man er av sine små ….. de er så søte !!! , jeg lengter etter mine små skal komme …. det er bare noen dager til , hun er på dag 61 nu Flört!!!

Wonderdolls
0

Jätte söta alla tre tjejerna!!KyssAlissa är min favoFlörtKyssKyss

Troika
0

Tusen takk for svarene fra dere. Ja, det er vel bare å rydde vekk "nips" og ta vekk alle gardiner. Men det er jo egentlig ikke så mye igjen av det her i utgangspunktet, for det har jo blitt ødelagt og selvfølgelig IKKE erstattet da vi fikk hjem våre katter for noen år siden. (he he)

4# Jeg skjønner at du lengter til nye små i huset igjen. Det er jo så koselig, men allikevel slitsomt også. Men du slipper heldigvis å vente noe særlig lenger nå da. Kan jo hende du allerede har fått når jeg skriver dette. ( jeg får følge med på hjemmesiden din) Vi skal ha et kull til i uke 51, så vi blir mange til jul i år. Förvånad Men etter det kullet har kommet så blir det 1 års pause for mine to damer. ( det blir vel en etterlengtet pause for hele familien da tenker jeg) "knis".

Trasan08
0

Oj vilka godingar! Ursöta verkligen! Kyss

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge