Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1036 ggr
ItchyKoo
0

Sissi har blommat ut!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste visa ett par bilder av vår tabbytjej Sissi, som har varit urväxt ett tag (plus att hon har löpt hårt och haft kull och därför inte varit i full kondition) men som nu håller på att blomma ut ordentligt! På dessa bilder är hon 1 år och 8 månader…

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

ItchyKoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till…

Hanna Tjärnström

www.itchykoo.se

ItchyKoo
0

Kom på idén att fota ute eftersom det är omöjligt att få tillräckligt ljus inomhus så här års Obestämd

Hanna Tjärnström

www.itchykoo.se

Fyrpihls
0

#2 vilken ursmart ide´… hi hi att fota ute alltså…. Tungan ute

Hon är ju bara sååå helt underbart ljuvlig tycker jag… tänk vad det händer mycket med våra raggisar efter ett års ålder… och fort går det också… dom utvecklas verkligen massor ofta efter sin första kull.. tycker jag i alla fall… Grattis till en jättefin tjej…KyssKyss

Dreamdolls
0

Hanna du har verkligen rätt!!! Sissi har verkligen blommat ut till en riktig skönhetKyss Och vilken päls hon har fått!!! Vilken skillnad i pälsmängd sedan jag såg henne sistFlört

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Christelle
0

vacker hon är!Kyss

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Limin
0

Åh, Hanna!!! Sissi är min favorit raggis… jag har alltid älskat henne!! Så, vacker hon har blivit… hon är helt underbar Kyss Och tala om att ha DET och lite till och lite till och… Flört 

OT: Här hemma ligger Colin och Wille tätt tillsammans och sover… tala om att de är bästa vänner!! De kan ligga i timmar och bara mysa med varandra Kyss Colin skickar många pussar och kramar till er där i söder Flört

Rosino
0

Hon är underbar! Kyss

Marrics
0

Så fin hon är!

matowimas
0

Jätte fin är hon Sissi !

Omorose
0

#2 Hon är ljuvlig Kyss Vilken päls hon har! Är smått avis då mina tjejer är så pälslösa just nu..

Jag måste nog också ta ut katterna och fota, spelar ingen roll när på dygnet jag vaknar, aldrig ljust nog. Jag har helt enkelt inte tillräckligt med fönster!!

Kram kram!

FunHouse
0

Underbar tjej. Stora vackra ögon:)

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Evenstars
0

Superfin tjej med härlig päls. KyssKyss

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Missan-Mjau
0

Åh!!!  så roligt att se lite nya bilder på Sissi Glad

Hon är ljuvlig Kyss Kyss

När jag såg henne första gången tänkte jag JAA!!! 

Jag vill ha en blå tabby bicolor, så tack vare den här snygga tjejen valde jag att skaffa min ögonsten Austin Flört

(Jag var annars inne på att skaffa mig en traditionell blå bicolor ,

men har aldrig ångrat mig en sekund. Jag ÄLSKAR blå tabby bicolor)

Tycker faktiskt att Austin och Sissi liknar varandra en hel del, men så

har de ju samma mamma.

Tack Hanna för att du fick mig att "se" tabby katternaGlad

Kram på er!!!!

Mia

Limin
0

#13: Men, Mia så tänkte jag med Flört Jag hade också tänkt en traditionell blå bicolor hane. Sen träffade jag Sissi på utställningen i Luleå hösten -08 och hon var de sötaste jag någonsin sett!! Till och med min man var helt tagen av henne. Då började jag fundera såååå smått att kanske en tabby kunde vara ett alternativ också. Och då kullen föddes och det bara var tabby bicolor så visste jag att en tabby kille skulle vi ha. Och det ångrar jag inte…. jag ÄLSKAR också blåtabby bicolor!! Skrattande 

Och jag säger vilken tur att jag fick träffa Sissi och att det bara föddes ett gäng blåtabby killar! Flört

//Anki

Fyrpihls
0

ja nu vill jag också ha en blåtabby bicolor… Skrattande

Trasan08
0

Åh vad fin hon är! Helt oemotståndlig.. Kyss

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

ItchyKoo
0

Tack allihopa för era fina ord, jag blir så stolt så Cool Sissi ligger här bredvid mig nu och är ganska mallig över allt beröm *fniss*

Mia och Anki - tänk vad glad jag är att ni föll för blåtabby bicolor, annars hade ju inte Austin och Colin fått komma till era underbara hem Glad Och Unni - visst är det en fin variant, och det är väl klart att du måste ha en Flört

Hanna Tjärnström

www.itchykoo.se