Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 959 ggr
Fyrpihls
0

vaddå Blogg???

Jag har varit lite inne på att skaffa en blogg som man bara får tillgång till om man registrerar sig, och så att jag faktiskt VET vilka som nånsin läser min blogg…

Detta pga lite olika saker…

Men är det någon som vet vad man kan skaffa för "sorts" blogg då, som alltså är lösenordsskyddad, och att man måste registrera sig som Följare för att få tillgång till den??

Nån som vet?? Har vi nån hacker kunnig här??

Ja det har vi ju, det vet jag ju…

raggorgeous
0

www.bloggagratis.se har inte de sånt du letar efter??

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

bebble
0

Har du ONE:com har du blogg med

Fyrpihls
0

jag har ju One.com.. jasså kan jag ha en separat lösenordsskyddad blogg där då… jag skulle vilja ha en som man får registrera sig på för att läsa den, så att jag godkänner mina läsare så att säga..

måste kolla det då.. tack… ska kolla bloggagratis också…

tack båda två.. kram

Leorag
0

En kompis till mig har sin blogg här och hon har den "skyddad" så att säga, man behöver ett användarnamn/loginnamn + lösenordet för att kunna läsa hennes blogg och dom uppgifterna har hon bara gett sina kompisar och släktingar.

http://blogg.se/

Fyrpihls
0

#4 tack så mycket för hjälpen… ska kolla det också då… Glad

peninsulas
0

Hoppas jag kommer in ObestämdFlört?

Leorag
0

#5 Det var så lite så, hoppas att du hittar någon bra sida Glad

Fyrpihls
0

ja då yvonne… du kommer få mitt lösen… hi hi..om jag nu får till nån sida.. försökte göra en på b-one igår, men sen när jag skulle länka till den så försvann HELA min hemsida och BARA bloggen fanns på min adress… helknasigt.. men jag löser det snart.. eller så skiter jag i lösen… jag får väl se…