Är du en forummedlem?
Är du säker på att du är medlem på Ragdoll iFokus?
Jag har sett att vissa av er faktiskt inte är det och det kan vara så att ni kanske missat det. Det är dock enkelt att kontrollera.
I listen här till höger ska Ragdoll vara ikryssat i "Mina sajter".
Bifogar en bild på hur det kan se ut.
Yataz
Japp.. Jag är medlem 

jag har inget sånt val? men vad är det då jag betalt för? fattar nada? är jag inte medlem menar du`?
hur gör jag för att bli det? kan du se om jag är det?
Kattungar väntas hos GunBertus
#3 Om du bläddrar i den listen där det står "Mina sajter" som jag gav på bild så ligger "Ragdoll" lite längre ner. Det står ju i bokstavsordning och det är bara när du kryssat i den som den hamnar längst upp.
Som jag kan se det är du medlem på själva iFokus, men egentligen inte på Ragdoll iFokus. Skicka mig ett meddelande om du inte lyckas så försöker jag hjälpa mer.
Yataz
Du är det,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,#3
#5 Nej, det ser jag att hon inte är.
Yataz
Hej
Hoppas att jag är medlem. Det ser så ut. Kan ha gjort något fel, har inte så stor datorvana.

nu har jag bockat i rutan, var det så enkelt? men jag har inte sparat nånstans? jaja, ni får säga till om det inte stämmer?
Kattungar väntas hos GunBertus
#7 Du är medlem 
Yataz

Jag är medlem här oxå
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Jag med
!
Inte för jag kom ihåg att jag kryssat i, men det lär jag tydligen ha
gjort.
ursäkta,,,,,,,,,,,,,,,,
#12 När man blir medlem så kryssas det i automatiskt om du fyller i att du vill bli medlem när du är inne på Ragdollsajten vill säga. Tror att det inte skedde automatiskt innan de bytte version.
#13 Absolut ingen fara vet du 
Yataz
*puttar upp så ingen missar*
Yataz
Ja,jag ser ut att vara medlem.

Jag är medlem….tror jag
#17 Japp det är du 
Yataz

japp, jag är forum-medlem

Japp det är jag 
#22. Hej Kerstin! Såg att du lyckats få dit Ragdoll nu också, du borde se både Perser och Ragdoll högst upp i "Mina sajter".
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Japp. Efter lite krångel och funderingar så stod det plötsligt både perser och ragdoll:-)
Kerstin i Umeå