Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett01-medlemspresentationer
Läst 1232 ggr
CallaMej
0

S*CallaMej

Kattokig. Ragdollentusiast. Eller vissa skulle nog bara kalla mig fanatisk! Flört Tänkte göra detta rätt och riktigt genom att presentera mig här också!

Jag är en av många som har upptäckt dessa underbara fyrbenta trasdockor och jag ägnar väldigt mycket tid (kanske t.o.m för mycket!) till att läsa och lära mig mer om rasen. Jag har haft katt tidigare i mitt liv; både ras- och huskatt (…och en himlans massa andra djur också för den delen!). Men när vår Ragdoll flyttade in i vårt hem så föll jag pladask och har blivit oerhört kunskapstörstig när det gäller det mesta; allt från standard och genetik till att hålla mig uppdaterad vilka kattungar som kommer till världen!

För närvarande är jag mammaledig med min lilla diamant (fast ibland är hon ett alldeles vanligt monster också) och planerar att vara det ett bra tag till. Gift är jag också med en alldeles underbar man och bor i en vit villa på landet några mil norr om Göteborg.

Mitt stamnamn S*CallaMej registrerades år 2009 och om allt går enligt planerna så blir det chokladbebisar till sommaren år 2010. Hemsida är under uppbyggnad…har för övrigt lagt ut en tråd här i forumet gällande detta - vilka program man bör använda exempelvis.

Jag har varit en ganska tyst medlem tidigare, men bytte mitt användarnamn till just CallaMej nu. Känns skönt med en nystart!

/Danielle

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Addiction
0

Kul att du presenterade dig och har fått dit stamnamn! Låter trevligt med chokladbäbisar 2010!!

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction