Hemsida: program och tips?
Äntligen har jag fått kuvertet från SVERAK och nu är mitt stamnamn godkänt: S*CallaMej 
…även domännamnet är betalat och klart OCH så har jag bytt signatur här på iFokus till just CallaMej.
Men nu till frågan; hur bygger ni upp era hemsidor? Program? Jag har hört att det programmet som man får till (från www.one.com) är onödigt krångligt. Har ni tips på billiga/gratis och användarvänliga program?
Andra hemsidetips också kanske…?
Mycket tacksam för alla svar!
Grattis till ditt häftiga stamnamn!
Själv började jag med att göra min hemsida på dinstudio. Det tyckte jag var enkelt.
Numera gör jag min hemsida i frontpage, men det krävs lite tålamod och kunskap för att klara.
Finns säkert fler enkla sätt att göra hemsida på som andra kan svara på.
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
#1 Tack så mycket! Det var mitt förstahandsval 
Frontpage verkar ju kosta en del…jag lär mig dock ganska lätt om jag bara får sitta och pilla lite.
dinstudio kostade ju 65 kr/månad….finns det alternativ, någon som vet?
Front page finns inte att köpa längre!
Då får du försöka på tradera, där fann jag mitt
#3 okej..vad tycker du om Frontpage? Vad fick du ge?
P.s. gillar din nya hemsida förresten - gillar när man har lite tuffa eller stilrena hemsidor till söta dockor. Söta trasdockor med sockersöta hemsidor blir liiiite för mycket för mig iaf. Men din är tuff i svart! 
Grattis till ett riktigt coolt stamnamn!! Vad hette du tidigare på forumet?
Jag tycker dreamweaver är bättre än front page. Själv bygger jag mina sidor i content mangement system (cms), men dessa kräver väldigt mycket tid och tålamod att lära sig.
Lycka till!! Det ska bli spännande att följa din uppfödning. :D
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#4 Tack
Jag fick ge 3200 för hela office paketet och jag gillar FP bäst
Microsoft har ett nytt numera men det har jag inte provat
http://store.microsoft.com/microsoft/Expression-Web-3-Upgrade/product/A2097139
Jag använder Frontpage.
Skicka mig ett PM om du vill ha hjälp med hemsida :)
GRATTIS till stamnamnet!! Läckert det var!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Tusen tack för era kommentarer gällande mitt nya stamnamn! Blir så glad så! =o)
Många verkar använda Frontpage… hur är Dreamweaver i förhållande till detta? Enklare? Pris?
Gillade även länken från Bebble (Microsoft Expression Web3)!
#8 Tack! Kan mycket väl bli så att jag kommer behöva din hjälp, jag ska kolla runt lite själv först bara! Men ett innerligt tack för ditt erbjudande!
Förresten ÄLSKAR jag din handtovade ullmöss - oemotståndliga - beställning lär komma framöver!!!
#10 Du är så välkommen att höra av dig! :)
Tack för komplimangen över tovamössen.. jo de är söta och väldigt uppskattade av katterna! Milis hona fick en i lördags och den var väldigt poppis :) De blir som besatta *s*
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Grattis till till ditt jätte läckra stamnamn!!!
jag själv använder front page och B-one… det funkar jättebra… aldrig nåt strul faktiskt, och front page är ett ganska enkelt program, så om du är normalbegåvad så fixar du det… hi hi
Synd att det är förbjudet att kopiera frontpage för annars så kunde du ju fått det av mig!!
Lycka till, och grattis till ett fint stamnamn…
Är det inte Madeleine katt,,,,,,,,,,
Tusen tack för alla svar! Det blir helt enkelt till att köpa frontpage beg eller dreamweaver ser det ut som.
#14 Jo det är det
känner du Madeleine? *nyfiken*
HON ÄR MIN BÄSTA VÄN,,,,,,,,,,,,,,,
Jag rekommenderar Dreamweaver.
Dreamweaver är svårare för en nybörjare, men Frontpage är väldigt dåligt i jämförelse, det är riktat till väldigt enkel användning.
Om du inte är van vid att göra hemsidor så har du nog mycket mer användning av Frontpage, men jag skulle aldrig för mitt liv använda det nu när jag kan Dreamweaver.
Det är ungefär som att jämföra MS Paint med Adobe Photoshop. 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
Är ditt förra namn fruPiggelin,,,,,,,,,,,,,
)