Nya Bilder från Italien

Åh, vad fin hon ser ut Elsa… en riktig pralin… 

Sicken sötnos!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Tack så jätte mycket ,,
,,
!0 Januari åker jag ner till Italien med 2 exporter 2 lilatjejer ,
Och då ska jagpassa på att tiita på Nova Star of Louisesdool
fron Calemon,
//Elsa
ja hon har jag också tittat på. visst är det en av Lenis avkommor som är pappa till den. han som heter leon nuförtiden. inte undra på att hon är fin. men varför står inte det på hennes sida. hon har lite stora öron tror jag men rätt tecknad ser hon ju ut att va. den andra hanen hon har är ju den där Noah som också bott i sverige innan. konstigt. det verkar vara en del fuffens med det här avlandet. eller varför skriver man inte ut det på sidan. jag fick veta det av en slump när jag pratade med alex. jag tackade faktiskt nej till henne när jag inte fick ärliga svar. akta dig så du inte blir lurad. hon verkar inte ärlig.

Jag har sett båda stamtavlorna på mamma och pappa och det var inget fuffens med dom ,
Hon skickade genast hem stamtavlorna till mig .
Så jag vet precis vad katten kommer från för linjer,
Hon har varit 100% ärlig mot mig hela tiden ,
Och den 10 januari åker jag ner till henne för att själv leverera 2 ragissar till henne ,
Och då får jag ju tillfälle att titta på katten ,som jag ska ha .
Varför inte du fick se stamtavlorna vet jag inte ,
Men det är en sak mellan henne och dig och behöver inte komma upp i denna tråd.
Både uppfödaren och jag känner ett väldigt stort förtoende till varandra,
nej men jag bara undrar varför hon inte vill att man ska säga att det är han som är pappa. alltså hans riktiga namn. inte så kul att importera en katt från sverige liksom. det var mest det jag reagerade på. jag fick också se stamtavlan. men lycka till. det blir säkert bra ska du se.

Jag är supernöjd med tjejen ,,av vad jag har kunnat se på bilderna och det är ganska mångs Hi HI ,,
Sen är hon choklad bärare åxå och det var ett stort pluss för mig som jobbar med dom färgerna,,,
,,
Jag får visst tala om vem som är pappa till min bebis och lägga ut pappans namn på hemsidan ,det har aldrig varit några som helst problem med att få information el dylikt .

Vilken docka du har där Elsa! Och vad gäller örontofsar, så brukar väl många riktigt pälsiga ungar ha det, fast det ramlar bort när de blir lite äldre ?!?!
#7 Jag har sett ungefär samma sak som du, fast här hemma i Sverige, där en uppfödare inte ens vill ha en av sina honor, bland "honor" på hemsidan, Lite skumt tycker jag, Och vad jag förstått så är det en väldigt framstående uppfödare ?!
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Enig , vet nok hvem du mener..
+ så er det litt irriterende at noen aldri oppdatterer bildene på kattene sine…spesielt på hannkattene 

Nå ble det veldig OT, men uansett er det en superfin jente du venter på elsa <3

Tack så jättemycket för era fina ord om mitt lilla troll från
Italien,,,
,,,
//Elsa
ja det gäller nog att kolla så att de har rent mjöl i påsen. det är ännu värre i hästbranchen. men är man noga så blir det bra. jag hade säkert fått se stamtavlan om jag gått vidare men jag gillade inte att jag inte kunde vara ärlig med vem katten är. jag tycker att alla ska ha alla stamtavlor på hemsidan. men katten är fin elsa det var inte det. och ja det finns i sverige också. jag har sett många som inte har stamtavlorna på sidan //helena