Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 07-ragdollbilder
Läst 1214 ggr
kitcat
0

Bild på S*DanDaras Zafir: "Yummie!"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En riktig läckerbit på drygt ett år som börjar bli sååååå stor! Han äter rätt mycket enligt husse och matte (svärföräldrarna mina) så det här kortet var väl rätt så passande?

Ragstars
0

Stilig bilde på en snygg raggisGlad

Limin
0

Vilken snygg kille…. vad har han för teckning?

kitcat
0

#2 Han är en feltecknad, blå bicolour.

Marrics
0

Mysig kille

FunHouse
0

Ser jättfin ut!

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Ninasmirakel
0

Fin kille!!Kyss

Fyrpihls
0

wow, vad maffig han blivit, med sin underbara felteckning,… ibland tycker jag att det bara är charmigt.. honom har jag gillat ända sedan han var bebis..

kitcat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Håller med, de blir ju väldigt unika med sina felteckningar och jag tycker typen är kanon på honom. Det tycker jag den ska vara även om de är feltecknade, man ska liksom se att det är en ragdoll även om den är feltecknad och blir sällskapskatt. Eller vad säger ni andra?

Här är förresten ett kort på honom när han är liten som bara är urcharmigt! vet inte om jag lagt upp det här innan…

Trasan08
0

Åh vilket charmtroll! Jättegullig är han Kyss

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

tvilight-ragadish
0

jättefin är han

DanDaras
0

ÅÅÅ Sara….Va fin han är!! Jag ser daglig på hans feltäcknade syster som jag har hemma (nästan samma bläs) och tänkr att hon är så vacker så vacker… ser verkligen fram mot en kull på henne.

Kan inte du maila mig bilden!! Måste ju ha den på hemsidan!!

Hoppas dessutom alla får en underabar adventstid med era goda ragdolls!!

kitcat
0

#11 Jomen det är klart att jag mailar bilden! Ja de måste vara grymt lika han och syrran. Han har verkligen blivit maffig och kanhända har han den längsta svansen jag sett på en ragdoll. Och starkare psyke får man leta efter, totalt orädd för allt och alla men jättemysig och gosig också. Ta åt dig Aksel (och Zavannah)!