Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1208 ggr
Addiction
2009-12-04 22:17
0

Facebook

Hejsan på er!

Jag har redan många av er på Facebook, men jag har en tanke. Kanske redan finns dock.

Kan vi inte göra en grupp för ragdolluppfödare som kanske heter ragdoll.ifokus eller något? Så kan vi gå med i gruppen och lära känna varandra lite mer om vi vill?

Eller så kan vi bara bjuda in varandra i en facebook-tråd! :)

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

raggorgeous
2009-12-04 22:32
0

tycker det räcker med de man har ändå… och vi har ju varandra här på forumet *s*

Blir förmycket att hålla ordning på! haha

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Addiction
2009-12-04 22:36
0

Okej Skrattande Jo, det kanske är sant.

//Karolina Nylén

David
2009-12-04 22:53
0

Känner mig hemskt jättegammal som inte lyckats lära mig Facebook… Skäms Gick till och med så långt att jag tog bort mitt konto. Och nu har det bara dykt upp mer och mer nyheter… puh!

Men vi skulle kunna skapa en "allmän snack-trivsel-grupp" här på sajten om det finns intresse/önskan om det.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

raggorgeous
2009-12-04 22:55
0

Det finns det ju OT för.. eller? Foten i munnen

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

FunHouse
2009-12-04 22:57
0

Tycker det var en jättebra idé David!

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

David
2009-12-04 22:59
0

#4. Du har så rätt så. Eller så skapar man en liten speciell del av forumet som inte stör allt annat, finns några olika lösningar man kan fundera på… Kanske ska ta och gnugga våra geniknölar när Martina är fit for fight igen.

// David

Addiction
2009-12-04 23:14
0

#6 Tänkte bara om det fanns något intresse för just något slagts Facebook-relaterat. Tycker man stöter ju på mer o mer uppfödare ju fler man lägger till, ni vet deras vänner osv :)

Skulle vara kul med nån svenska uppfödare grupp, fast det är ju rätt avancerat..

och nu biter Trond av mig min stortå, ajajaj, kattungarna är så söta så bara för det får han väl göra det då *tårögd*

EDIT:

Jo det finns ju redan en facebook-grupp som heter "Jag är uppfödare av Ragdoll".. som jag är med i *facepalm*.. då var det nog inget ;)

//Karolina Nylén

raggorgeous
2009-12-05 00:23
0

#7 Ja den har jag skapat..  men det är inte så mycket action där..
Gjorde ett försök -  men tror som sagt att de flesta kanske tycker att det räcker med iFokus. Eller?

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

raggorgeous
2009-12-05 00:24
0

#7 Vill du hjälpa mig få igång den gruppen då?

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

Addiction
2009-12-05 00:28
0

#8 Jag tror du har rätt. Var ju inte så aktivt i diskussionsforumet inom gruppen (och diskussioner kanske hör hemma mer här?)

Däremot kanske fler uppfödare kan gå med och att man kanske kan presentera sig där med :) Blir ju lite mer intimt, just vänskapsmässigt är det ju alltid mysigt att lära känna människor lite mer och knyta nya kontakter inom (ett av ) sina stora intressen.

Jag tycker du var jätteduktig som skapade den gruppen, hoppas fler går med :) Vi får promot:a lite på sidorna :)

//Karolina Nylén

LeS-
2009-12-05 01:12
0

Jag håller med dig Karolina!

Jag tycker att det hade varit roligt att skapa en grupp eller få igång den gruppen som redan finns på facebook. Jag tycker att det är trevligare där då man oftast får se hur personen bakom nicket ser ut. Här är det väldigt få som har bilder på sig själva! Lite tråkigt tycker jag för man har inget att koppla dom till.

Sen lägger folk upp bilder mer bilder på face och/eller blir taggade.

raggorgeous
2009-12-05 02:23
0

#11 ja det var  lite tänkt så….  men det finns en tråd här på forumet om du söker lite där alla presenterade sig och la in kort av sig själva… där blev vi många! Skrattande

Men då uppmanar jag alla som inte gått med att göra det och hjälpas åt att piffa upp den gruppen liite iallafall! Den är öppen för alla ragdolluppfödare (eller andra avelsintresserade)

Klicka här

Gärna en liten pres av er själva också :) Helst med kort.
Så får vi se om vi får igång gruppen lite.. annars stänger jag nog ner den.. men ger den ett tag :) lägg in kort, länkar, info mm mm

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

Fyrpihls
2009-12-05 13:53
0

ja eller ocskå hänvisar vi HIT med länkar på Facebook.. det spelar ju ingen roll egentligen vart man diskuterar..

David
2009-12-05 13:54
0

#13. Det tyckte jag lät som en väldigt bra idé! Bättre att försöka samla allt på ett ställe än att sprida ut det på många olika platser.

// David

Fyrpihls
2009-12-05 14:07
0

Det testar jag under dagen då….

Tillemoras
2009-12-05 19:37
0

Har inte facebook. En kompis har startat ett konto men Nejtack jag har inte tid….Så vet ni, ni som har lagt till mig som vänSkrattande

LeS-
2009-12-07 01:54
0

Nu har jag joinat ragdoll sidan på facebook! Ska bli kul att gå in där o kika :)