Nya bebisar hemma hos Louisedolls

Det är så roligt. Ska bli så roligt att komma hem till er och ha lite kattungegos o fika i mellandagarna 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

GRATTIS!!!!!!!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Grattis!!!

Grattis till Bebbarna! Ja en Brun Mitted är ju inte fel : )
Hon kanske vill flytta till Nässjö
Kram Monica
S*Harley Niva´s
DEN honan ser ju värkligen jättefin ut. men hanen ser lite ut som en birma tycker jag. han skulle nog inte gå bra på utställning. jag vet att domarna inte vill att ragdollen ser ut som birmor. med runda ögon och sån flufig päls. fölåt om det lät elakt men jag tror så.
//Hella

Att han ser så fluffig ut är bara för att jag använde torrshampo på honnom och då blev pälsen så här fluffig ,
vilket han normalt inte har
Hans fantastiskt blåa ögon har blivit mycket mera ovala nu när han har vuxit till sig lite.
Kortet är taget för 3 månader sen och han är över året nu,,

#7 Om du kikar runt lite bland uppfödarnas hemsidor, kommer du att se många "tveksamma" katter, men jag tycker inte man ska döma en katt efter några foton. Har själv sett "lustiga" katter på bild, som sen visar sig vara helt otroliga avelsdjur i verkligheten.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
grattis till bebbarna..

Tack Unni och Trasan ,,Hi Hi
,,,
Kram Elsa

är dem till salu? har du bilder på bebbarna? :)
Grattis
Hade visst missat den här tråden 
Hoppas allt fortfarande är bra med de små o med mamma katt 
vi vill se kort nu snart… hi hi
Grattis 
#7 Det man kan tänka på är att i sådana här trådar kanske man inte alls vill ha konstruktiv kritik. Vi har en forumgrupp som heter konstruktiv kritik där man kan lägga ut bilder om det är just det man vill ha. Annars tycker jag man ska vara lite försiktig med det då det kanske inte alltid uppskattas.
Vill bara påpeka detta och menar inte på något sätt något illa mot någon här.
Yataz
Grattis
Fina kissar båda två
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Grattis och hoppas det kommer bilder på bebbarna snart också! 

Gatulerar till kullen, jag tycker att mamman ser så vacker ut med en grym look =), ska bli spännande att följa dessa små 
Stort grattis:D
Med tanke på föräldrarna kommer de små bli underbara;)
,,