Han får mig att fnissa...
…ofta. Men i dag fick jag mig även ett gott skratt…
Vi har ett skafferi med dörr och sen utdragbara lådor med ljudlös stängning (eller vad säger man? Ja, ni förstår nog.)
Nedersta lådan stod öppen så jag puttade till den lite lätt så ska den ju stängas så fint. Men det gjorden den inte i dag. Hmm, jag prövar väl igen tänkte jag och satte mig på huk och knuffade till med lite mer kraft. Något kanske hade kommit i kläm? Jorå någon var i kläm. Nämligen en mycket förvånad Jack som kikade fram bakom lådan och undrade vad jag puttade om…

Tur att jag inte tog mer fart… 
Bästa gömstället tydligen. Har ju märkt att han gillar skåpen, men trodde inte att han skulle kunna trassla in sig där…
Hahahaha 
Ja, tänk vad de kan krypa in i små vrår som man tror aldrig skulle vara möjligt 

Yataz
Hahaha…han ba…"Vad gör du?! Sluta putta jag har ju just hittat bästa stället!" 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
hi hi, ja en sån där "dörrstopp" har jag också….
och jag(läs Rico) har hittat ett ställe där man kan ta sig från vårat grytskåp och in under alla skåp liksom om ni fattar… så jamar det ibland där inne, och då måste vi ställa grytskåpet på vid gavel och för det mesta lyckas han komma ihåg vart han tog sig in…
Ibland får vi knäppa bort sockeln och locka ut honom den vägen.. Det måste vara nån fel konstruktion på köket… hi hi
Vi har också en buse. Han tar sig in i skafferiet, garderoben och in i byråer. När han var liten lyckades han hoppa in i ett hål under diskbänken. Om vi inte hade haft en lös list längst ned hade han nog varit där ännu… Men det är ju ett kattbeteende att gömma sig och hitta "kojor", så det visar väl bara att han är som han ska…
haha! gud sådan tur att du inte tog i med kraft. vad förvånad han måste ha blivit:)

*Haha* så sött!! Han trodde nog stt han hade hittat det perfekta gömstället
ha ha ha… han tyckte nog du var lite bråkig där!! *s*
Sötnosen!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Jag väntar bara på att få höra vad han hittar på för hämnd! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ja, han får vara med om mycket den gode Jack. Nu är det inte bara barnen utan även jag själv som är lite irritetrande… *fniss*.
Jag som tidigare bara haft hund, ja häst och marsvin, men dom beter sig ju inte direkt på samma sätt!
Med att hitta finurliga gömställen och så. Har dock förstått att i katternas värld är det mer regel än undantag?
Om inte annat förstår jag det på era inlägg. Ha, ha…
#3 & 4 Tack och lov för löstagbara lister….

#8 Ja, hämden är ju ljuv, så vi får väl se…