Skara-Växjö
Hej, har en liten kille som är leveransklar den 13e januari och ska hem till oss i Växjö. Jag undrar om det är någon som kanske är ute och kör och ska ifrån skara och till något som är närmre växjö iaf :)
Hör av er!
Kram!
hm… jag kanske skulle ta mig en tur faktiskt… borde ju hälsa på Karolina och sen vill jag ju ner till goa vänner i växjö.. ska kolla om det kan funka… så jag kunde kanske uppfinna en passande resa.. 

Ja :) Det hade ju verkligen varit perfekt! :):)
Vi får hålla kontakten, hör av dig när du vet!
Kram

Ja det tycker jag att du ska Unni. kaffehurran åker på och storstädning inleds. 
Vi har ursöta bebisar !!!!
Nej Milo.. ingen storstädning.. jag vill se hur du har det PÅ riktigt!!
annars gills det inte…
fressten gillar jag inte kaffe nå värst… men coca cola går bra…

ok ingen städning och coca cola. fixar i ett nafs 
Vi har ursöta bebisar !!!!
Jag skulle gärna hänga med faktiskt om Unni vill göra en DeTour till Skara, skulle vara jätteroligt :) Står givetvis för kostnaderna som blir 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Vad menar du Karolina med det? :) Att du hänger med till växjö eller vad? :) Hade ju varit ännu mer perfa isf :)
Alltså hur trött var inte jag går när jag skrev.. vadå DeTour till Skara om Unni skulle skjutsa hem Linde-Lou så skulle hon ju kommit hit ändå, ojoj ibland är huvudet borta. 
Jo, menade att jag gärna hade åkt med till Växjö och såklart bidragit med att betala resekosnader. 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction